Stir It UP!
-
- Forum newbie
Stir It UP!
Hallo allemaal!
Allereerst; <> MEA CULPA!!! <> omdat ik me vergat voor te stellen alvorens m'n 1e bericht te plaatsen.
Mijn werkelijke naam is Michael en sinds 2 maanden ben ik in "blijde verwachting" van een UP!
In eerste instantie gegaan voor een Dark Silver maar zoals bekend liet deze langer & langer op zich wachten.
Na het zoveelste "slecht nieuws" belletje van de dealer, uiteindelijk gekozen voor de Black UP! (verwachte levering; week 18-20)
De UP! gaat dienen als vervanging van een Suzuki Swift 1.3 mede omdat deze een echte slurpert blijkt te zijn (met pijn & moeite 12 km's te halen op 1 litertje Euro95)
Dat moet met een UPje beter kunnen lijkt me.......
Gegroet, Michael
Allereerst; <> MEA CULPA!!! <> omdat ik me vergat voor te stellen alvorens m'n 1e bericht te plaatsen.
Mijn werkelijke naam is Michael en sinds 2 maanden ben ik in "blijde verwachting" van een UP!
In eerste instantie gegaan voor een Dark Silver maar zoals bekend liet deze langer & langer op zich wachten.
Na het zoveelste "slecht nieuws" belletje van de dealer, uiteindelijk gekozen voor de Black UP! (verwachte levering; week 18-20)
De UP! gaat dienen als vervanging van een Suzuki Swift 1.3 mede omdat deze een echte slurpert blijkt te zijn (met pijn & moeite 12 km's te halen op 1 litertje Euro95)
Dat moet met een UPje beter kunnen lijkt me.......
Gegroet, Michael
Re: Stir It UP!
Welkom Michael !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom! En ja, dat kan beter!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Welkom
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Welkom in de rij van de hoop volle wachtende......... . En zo te lezen sta je niet helemaal achteraan!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Hoi, welkom. Wanneer heb je m precies besteld en per wanneer heb je de bestelling gewijzigd?
In verwachting van een vierdeurs White Up!, 75pk Bluemotion
Hi,
Welkom op het forum, en welkom in de wachtkamer
Bryan
Welkom op het forum, en welkom in de wachtkamer
Bryan
-
- Forum newbie
Hi, bedankt voor de welkomstgroeten.
@ Paul;
Dark silver aanvankelijk besteld in week 8 (de voorziene leverweek aangaande de dark silver werd week 33
Vervolgens gewijzigd naar een Black UP! in week 13.
@ Paul;
Dark silver aanvankelijk besteld in week 8 (de voorziene leverweek aangaande de dark silver werd week 33
Vervolgens gewijzigd naar een Black UP! in week 13.
Welkom hier!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350