CheerUppie

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Auke
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 30 sep 2013, 20:48

CheerUppie

Bericht door Auke » ma 30 sep 2013, 21:02

Goedendag

Ik ben Auke en sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een nieuwe zwarte Cheer up 60 pk met als bijzonderheid origineel ingebouwde cruise control (was door garage al gedaan)

Ik woon in Friesland en ik en mijn vrouw zullen Uppie vooral gaan gebruiken voor woon werk verkeer. Ik vermoed dus dan de Up voor 80% snelwegkilometers gaat maken.

Eerste indruk is... Whow wat een leuk rijdend wagentje, en wat stinkt dat dat inrijden :lol: ... Over het algemeen dus heel tevreden voor nu. Kom wel twee dingen tegen die ik minder vindt, maar waar ik misschien nog wel wat aan ga doen.

1: Geluid uit de boxen is matig!
2: Wat is die standaard boordcomputer kaal uitgevoerd. Hier ga ik dus een vraag over stellen, want, de knopjes voor bediening van boordcomputer plus heb ik door het ingebouwde cruise control al. Wat is er voor nodig om de rest aan te krijgen. Heb gezien dag VAGtechniek dat voor €45 extra doet bij inbouw van cruise control.
Maar ja die zitten helemaal in het zuiden, wat is er in het Noorden!

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: CheerUppie

Bericht door TV_UP! » di 01 okt 2013, 18:17

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: CheerUppie

Bericht door šváb » wo 02 okt 2013, 19:05

Auke schreef:Wat is die standaard boordcomputer kaal uitgevoerd. Hier ga ik dus een vraag over stellen, want, de knopjes voor bediening van boordcomputer plus heb ik door het ingebouwde cruise control al. Wat is er voor nodig om de rest aan te krijgen. Heb gezien dag VAGtechniek dat voor €45 extra doet bij inbouw van cruise control.
Maar ja die zitten helemaal in het zuiden, wat is er in het Noorden!
Informeer eens bij BM in Surhuisterveen KLIK, dat scheelt weer onnodige km's.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: CheerUppie

Bericht door Pop Up! » wo 02 okt 2013, 19:17

Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Auke
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 30 sep 2013, 20:48

Re: CheerUppie

Bericht door Auke » wo 02 okt 2013, 20:09

Hartelijk dank voor de welkomsberichtjes!

Voor šváb bedankt voor de link!.
Heb het idee dat ze alleen in onderdelen doen, of doen ze ook aan inbouw en software aanpassingen?

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: CheerUppie

Bericht door henri » wo 02 okt 2013, 20:17

Ik weet dat BM genoemde werkzaamheden voor bedrijven doet. Of ze die ook voor particulieren doen, durf ik niet te zeggen. Even bellen en je weet 't ;-)

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: CheerUppie

Bericht door šváb » vr 04 okt 2013, 12:06

henri schreef:Ik weet dat BM genoemde werkzaamheden voor bedrijven doet. Of ze die ook voor particulieren doen, durf ik niet te zeggen. Even bellen en je weet 't ;-)
Ik ben particulier. Was geen probleem voor ze.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: CheerUppie

Bericht door JuP ! » vr 04 okt 2013, 16:20

Welkom Auke !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Plaats reactie