Even voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
MauriceR.
Vagling liefhebber
Berichten: 479
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn

Even voorstellen

Bericht door MauriceR. » za 17 aug 2013, 23:05

Om te beginnen met mijn naam: Maurice. En vanaf a.s. dinsdag -op papier- eigenaar van een High Up! in de kleur rood.

Eerder dit jaar heb ik gekeken naar een Up, een Citigo en de Mii. Een maar maanden werd het wat stiller, maar uiteindelijk was het aanbod van een VW-dealer het meest aantrekkelijke: hij bood me veruit het beste inruilbedrag op mijn oude Saab. Naam van de dealer en details over de koop volgen nadat ik heb getekend. Lijkt me wel zo fair t.o.v. deze VW-dealer.

De Up! zal een betrekkelijk rustig leven gaan leiden. Hij zal worden ingezet als tweede auto. Op grond van ervaringen uit voorgaande jaren met mijn vorige auto's is er 'n grote kans dat ook deze auto weer een jaar of 7 bij ons op de oprit staat.

Mijn eerste ervaring met 'n Up! was wel een aardige: vorig jaar bezochten mijn oudste zoon (toen 11) en ik de Olympische Spelen in Londen. Volkswagen had toen een tv-spot met een oranje Up! die je over de finish moest schreeuwen. In het Holland Heineken Huis stond er ook eentje en mijn zoon wist binnen in de Up! zoveel volume te produceren, dat hij de dagprijs won: vanaf het HHH naar het Tube Station van je keuze. Zo zaten we aan het einde van de dag in een Up! met chauffeur... die de auto door het drukke Londense verkeer loodste op weg naar de De ondergrondse.

Mijn tweede ervaring was eerde deze maand: in plaats van een proefrit, heb ik een week een Up! gehuurd van een plaatselijke autoverhuurder. Leek me zinniger dan een proefritje door de stad! Dus met tassen vol zeilspullen naar Friesland, naar Sneek en daar een week lang met de Up! door feestend Sneek gereden. 'n Groot succes. Vandaar mijn uiteindelijke keuze.

Later meer op andere plaatsen op het forum.

M.

(Edit: dit is geschreven op een iPad en ik kan niet goed overweg met die kleine toetsen - er kunnen dus onhandige verschrijvingen tussen zitten!)
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Even voorstellen

Bericht door Inge » zo 18 aug 2013, 07:47

Welkom!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Even voorstellen

Bericht door JuP ! » zo 18 aug 2013, 09:25

Welkom Maurice !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Even voorstellen

Bericht door TV_UP! » zo 18 aug 2013, 13:38

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Even voorstellen

Bericht door Pop Up! » ma 19 aug 2013, 19:39

Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Even voorstellen

Bericht door Ajavas » zo 25 aug 2013, 06:29

:D Welkom Maurice! Veel plezier en gemak van je nieuwe rode Up! en het forum.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Plaats reactie