up!
up!
Hallo allemaal,
Op het Autoweekforum las ik over dit nieuwe upforum, mooi initiatief!
Ik heb op 4 januari een High Up Blue Motion Technology (75pk) besteld, de kleur is light silver, zwart/antraciet bekleding, drive pakket, executive pakket en classic velgen. Die classic velgen worden vast cult, zo mooi zijn ze!
Ik was direct enthousiast toen de up! in september 2011 werd geintroduceerd. Ik wilde echter wel eerst een proefrit maken, dat deed ik in december bij Pon. Daarna 2 dagen later de auto besteld. Komt wel goed uit, want de BMT was sowieso pas sinds begin januari bestelbaar. En die wilde ik het liefst, temeer omdat er geen meerprijs geldt!
Rijd de laatste tijd in een Audi S8 van 12 jaar oud. Deze blijft zeker in de familie, de up! wordt wellicht wat vaker (dan de Audi) ingezet in de toekomst, beetje afhankelijk van wat de benzineprijs gaat doen ik heb nog nooit een Volkswagen gehad (wel een Audi A3), maar ik ben enthousiast over de up! Ik heb al ergens gelezen dat VW het nieuwe Audi wordt (wat betreft afwerking, verfijning etc). De eerste stap is gezet, met de up!
O ja, levering van mijn up! is voorzien vanaf week 12
hartelijke groeten, up!
Op het Autoweekforum las ik over dit nieuwe upforum, mooi initiatief!
Ik heb op 4 januari een High Up Blue Motion Technology (75pk) besteld, de kleur is light silver, zwart/antraciet bekleding, drive pakket, executive pakket en classic velgen. Die classic velgen worden vast cult, zo mooi zijn ze!
Ik was direct enthousiast toen de up! in september 2011 werd geintroduceerd. Ik wilde echter wel eerst een proefrit maken, dat deed ik in december bij Pon. Daarna 2 dagen later de auto besteld. Komt wel goed uit, want de BMT was sowieso pas sinds begin januari bestelbaar. En die wilde ik het liefst, temeer omdat er geen meerprijs geldt!
Rijd de laatste tijd in een Audi S8 van 12 jaar oud. Deze blijft zeker in de familie, de up! wordt wellicht wat vaker (dan de Audi) ingezet in de toekomst, beetje afhankelijk van wat de benzineprijs gaat doen ik heb nog nooit een Volkswagen gehad (wel een Audi A3), maar ik ben enthousiast over de up! Ik heb al ergens gelezen dat VW het nieuwe Audi wordt (wat betreft afwerking, verfijning etc). De eerste stap is gezet, met de up!
O ja, levering van mijn up! is voorzien vanaf week 12
hartelijke groeten, up!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: up!
Hi,
Welkom op het forum en van harte met je aanwinst .
Weet jij toevallig of je met die classic velgen ook een sportonderstel kan bestellen want dit staat niet zo in de brochure.
Dan kan het alleen of in net dynamic pakket of 190 euro bij betalen op de white/black up edetion wat ik een beetje vreemd vind.
Bryan
Welkom op het forum en van harte met je aanwinst .
Weet jij toevallig of je met die classic velgen ook een sportonderstel kan bestellen want dit staat niet zo in de brochure.
Dan kan het alleen of in net dynamic pakket of 190 euro bij betalen op de white/black up edetion wat ik een beetje vreemd vind.
Bryan
Dat is snelup! schreef:Auto wordt volgende week geproduceerd (week 7)!
Light silver is vanaf Maart beschikbaar toch ?
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Spannenddddd
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Ja hoor, dat kan. Elke blue motion heeft het sportonderstel. Dus die van mij, mét de Classic velgen, ook.Bryan schreef:Weet jij toevallig of je met die classic velgen ook een sportonderstel kan bestellen want dit staat niet zo in de brochure
Mijn light silver up werd twee weken geleden al gebouwd. En dus volgende week geleverd.Crash schreef:Light silver is vanaf Maart beschikbaar toch ?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Vandaag de up! opgehaald. De eerste indrukken zijn zeer positief, boven verwachting eigenlijk De stoelen zitten echt zeer goed (gisteren nog even in een nieuwe ka gaan zitten, vind ik een stuk minder qua zitcomfort), de radio geeft een goed geluid, de navigatie (Navigon) voldoet prima, en de boardcomputer is nog uitgebreider dan in m'n S8 Wat zitten er een functies op... (houdt ook verband met het Drive pakket, dan is de boardcomputer wat uitgebreider). Leuk dat je via het navigatieschermpje een stuk of 8 meetwaarden naast (en onder) elkaar ziet. Het verbruik over de eerste rit van 100km was 5,2 liter gemiddeld, met veel snelweg en een half uur druk stadsverkeer. Het startstopsysteem geeft me het gevoel alsof ik erg maatschappelijk verantwoord bezig ben
Bij de dealer:
Bij de dealer:
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
1000 kilometer in een dag? Netjes! Veel plezier met je nieuwe auto.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Dat zou wat zijn, 1000 kilometer Nee, het was 100 kilometerPetrolhead Tom schreef:1000 kilometer in een dag? Netjes! Veel plezier met je nieuwe auto.
Wow wat ben ik blij dat ik de Classic velgen besteld heb! Zien er nog veel gaver uit als de versies van de Black en White Up!
need more pics!!
en veel rijplezier gewenst natuurlijk
need more pics!!
en veel rijplezier gewenst natuurlijk
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Het lijkt erop dat de classic velgen chrome spaken hebben en bij een white up witte en bij een black up mat chroom. Hopelijk heeft iemand dit real life gezien en kan dit bevestigen, thx
Laatst gewijzigd door Paashaas25 op za 10 mar 2012, 10:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!