Nieuw!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Charbel
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 26 feb 2013, 00:27

Nieuw!

Bericht door Charbel » di 26 feb 2013, 00:34

Hoooi Hooi allemaal!!!!!,,

Ik zal me is voor stellen ben charbel 26 jaartjes ! En ik heb nu paar maandjes vw up! high up. Bluemotion.
de mensen die ook up rijden zijn die er tevreden over???

Groetjes Charbel :D

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Nieuw!

Bericht door JuP ! » di 26 feb 2013, 10:58

Welkom Charbel !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Nieuw!

Bericht door Blackupzhz » di 26 feb 2013, 17:45

Welkom op dit leuke forum!
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Nieuw!

Bericht door TV_UP! » di 26 feb 2013, 19:25

welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
capravacca
Vagling liefhebber
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 23 jan 2013, 22:50

Re: Nieuw!

Bericht door capravacca » di 26 feb 2013, 19:32

Welkom!

En tevreden ben ik zeker begin hem zelfs steeds meer te waarderen, gekocht voor z'n zunigheid z'n leuke uitstraling, luxe zelfs, maar kom er nu ook achter dat je toch ook wel lekker bochtjes kunt pakken met dit autootje met vele gezichten.
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Nieuw!

Bericht door Pop Up! » di 26 feb 2013, 19:58

Welkom! En zeer tevreden ook hier ;)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Charbel
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di 26 feb 2013, 00:27

Re: Nieuw!

Bericht door Charbel » vr 01 mar 2013, 12:38

super ben ook heel erg tevreden 1 min puntje vond ik bij optrekken en in halen van autos(A) :lol:

Gebruikersavatar
hicarla
Forum newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 13:35

Re: Nieuw!

Bericht door hicarla » zo 03 mar 2013, 13:01

Hoi en welkom!

Heb m'n High Up! nu een goeie week en ben zeker tevreden. Zit/rijdt lekker, vind 'm er lekker stoer uitzien. Zijn een paar dingetjes waar ik aan moet wennen of die ik wel anders had gezien. Voorbeeld van dat laatste is bijv. dat het openen van het raam aan de passagierskant niet vanaf de bestuurderskant kan. En ook dat je bij het geheel openen/sluiten de knop ingedrukt moet houden. Niet echt over nagedacht vind ik dan. Hoedenplank die niet automatisch naar beneden gaat. En wil nog graag een oplossing voor wat kleine rommels die ik wel in de auto wil houden.

Het vochtprobleem waar de nodige Uppers last van hebben, heb ik vooralsnog niet, maar ik heb m'n auto dan ook toen de sneeuw zo goed als weg was. Hopelijk zal ik echter niet geconfronteerd worden met dat probleem.

Maar goed, voor sommige dingen is 't ook een kwestie van wennen. Komt vast goed want ik heb een zeer tevreden gevoel over het rijden, ook met inhalen op de snelweg (dat was bij de proefrit namelijk ff een twijfel omdat ik toen terug moest schakelen naar 4 om snel genoeg te kunnen passeren, maar nu heb ik daar geen last van en tuf ik er gewoon lekker voorbij).

Ja, ik baal dat m'n Grande Punto er niet meer is (op z'n kop parkeren vinden ze niet leuk blijkt... :oops: ), maar ook JAAAA, ben heel blij met m'n Up!! :-D

Jij in ieder geval nog veel plezier van je Up! 8-)

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Nieuw!

Bericht door N!jntje » zo 03 mar 2013, 14:18

Ik ergerde me ook dood aan de hoedenplank. Ik heb het op een andere manier opgelost ;) kost je 27 euro en wat tijd. Maar dan heb je wel een automatische hoedenplank 8-) Zie mn topic maar ;)
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=1453

Gebruikersavatar
hicarla
Forum newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 13:35

Re: Nieuw!

Bericht door hicarla » zo 03 mar 2013, 14:49

N!jntje schreef:Ik ergerde me ook dood aan de hoedenplank. Ik heb het op een andere manier opgelost ;) kost je 27 euro en wat tijd. Maar dan heb je wel een automatische hoedenplank 8-) Zie mn topic maar ;)
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=1453
Je hebt aardig wat zitten knutselen aan je Up, maar die mag er ook zeker wezen. Mooi hoor!

En ja, was jouw topic volgens mij al tegengekomen maar vind 't boren van gaatjes in m'n gloedje nieuwe Uppie eeeeeeeeeeeeeeng! :o Ik ga eerst es ff kijken of er een automatisme ontstaat in 't terugklappen, en anders moet ik idd ook maar es gaan knutselen ;)

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Nieuw!

Bericht door up! » zo 03 mar 2013, 15:07

Hi Charbel, welkom op het mooie up/mii/citigo forum!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Plaats reactie