Voorstellen
Voorstellen
Hallo allemaal
Mijn naam is ruud, woon in zuid Holland.
9 Maart een nieuwe High Up besteld:
High Up Bluemotion 75 pk
Parelmoer zwart met bekleding titaanzwart.
Met de volgende pakketten:
- Volwaardig resevewiel
- Maps & More
- Drive pakket
- Decorinleg Black Pearl
- Climatic
- Dynamic pakket, triangle
- Executive pakket
- Zonder logo
- Chroom instaplijsten
- Waxoil 100
- Kofferbakmat
Bijna alle pakketten...
Levertijd 1 Mei...
Tevens is het erg leuk om reacties te lezen van anderen.
Mijn naam is ruud, woon in zuid Holland.
9 Maart een nieuwe High Up besteld:
High Up Bluemotion 75 pk
Parelmoer zwart met bekleding titaanzwart.
Met de volgende pakketten:
- Volwaardig resevewiel
- Maps & More
- Drive pakket
- Decorinleg Black Pearl
- Climatic
- Dynamic pakket, triangle
- Executive pakket
- Zonder logo
- Chroom instaplijsten
- Waxoil 100
- Kofferbakmat
Bijna alle pakketten...
Levertijd 1 Mei...
Tevens is het erg leuk om reacties te lezen van anderen.
Re: Voorstellen
Mooie uitvoering! Veel plezier ermee!
Bedankt.
Welkom Ruud!
Hoeveel betaal je nu voor het Dynamic pakket op een Up bluemotion (die standaard al een sportonderstel heeft)?
Verder een hele mooie uitvoering! 3-deurs of 5-deurs?
groet! up!
Hoeveel betaal je nu voor het Dynamic pakket op een Up bluemotion (die standaard al een sportonderstel heeft)?
groet! up!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom Ruud!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Bedrag is 500 euro voor het Dynamic pakket, en het is een 3 deurs geworden.up! schreef:Welkom Ruud!
groet! up!
De 3 deurs maakt hem net nog wat sportiever.
Welkom Ruud mooie uitvoering gekozen, en nu maar wachtennnnnnnn
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Dat Wachtennnnnnnnnn, MMMmmmm erggggg.Ron UP schreef:Welkom Ruud mooie uitvoering gekozen, en nu maar wachtennnnnnnn
Achja, als je dat niet erg vind....maar ik was t wachten zat, besteld op 16 jan. en levertijd werd iedere keer opgeschoven, week 15, week 19 en toen miss week 32, was ook nog niet helemaal zeker. Kon ook nog later worden. Toen maar andere kleur genomen
Maar........het wachten zal beloond worden, want t Uppie is natuurlijk een gave kar !!
Maar........het wachten zal beloond worden, want t Uppie is natuurlijk een gave kar !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Zo is het, als hij er is zal ik Wat foto's in het forum gaan plaatsen.Ron UP schreef:Achja, als je dat niet erg vind....maar ik was t wachten zat, besteld op 16 jan. en levertijd werd iedere keer opgeschoven, week 15, week 19 en toen miss week 32, was ook nog niet helemaal zeker. Kon ook nog later worden. Toen maar andere kleur genomen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Mooie auto hoor!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
I.v.m het verhaal van de extra sleutels, gelijk maar gevraagd of er al iets bekend is over de auto.
De Dealer had een bevestiging binnen gekregen van Pon, de auto wordt in week 18 bij hun afgeleverd.
Dus nog een week of 5 a 6.
De Dealer had een bevestiging binnen gekregen van Pon, de auto wordt in week 18 bij hun afgeleverd.
dat is vast geen dark greyruud schreef:I.v.m het verhaal van de extra sleutels, gelijk maar gevraagd of er al iets bekend is over de auto.
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Nope, sollyeas schreef:dat is vast geen dark greyruud schreef:I.v.m het verhaal van de extra sleutels, gelijk maar gevraagd of er al iets bekend is over de auto.
Toch wel bijzonder, ik heb de auto een dag eerder besteld en die van mij komt pas in week 22
Lucky basterd!
Lucky basterd!
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
Laten we eerst maar afwachten of dat werkelijk zo is, eerst hebben dan gelovenRoyVisser schreef:Toch wel bijzonder, ik heb de auto een dag eerder besteld en die van mij komt pas in week 22
Lucky basterd!
Kreeg een mailtje van de dealer gisteren dat ik vrijdag 4 mei om 15.00 mijn nieuw auto kan ophalen.
Hij was zo aardig om wat foto's mee te sturen, vers van transport
Hij was zo aardig om wat foto's mee te sturen, vers van transport
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber