Ik ben Martijn 24 jaar oud eigenaar van een candy white Seat Mii Sport 75pk met panoramisch zonnedak
Ik heb de auto op 1 februari 2013 opgehaald bij Dago Doetinchem, hiervoor reed ik de voorganger van de Seat Mii.
Ik kon mijn seat arosa inruilen deze was helemaal op dus moest wel een andere auto kopen. De drukgroep van mijn Seat arosa zat vast bij 265000km en het was een olie slurper. Dus zodoende keek ik verder eerst naar een nieuwe polo maar deze schenen een distrubutieketting probleem te hebben. Zodoende kwam ik op de keuze van een seat mii.
Mijn Mii is 30cm kleiner dan de arosa maar echt een veel grotere kofferbakruimte. Ook vind ik de strakke lijnen erg mooi van de Mii, Mooie koplampen, geen tekst op de stoelen bij een Mii, en geen glasplaat achter. Dat waren mijn redenen om voor de Mii te kiezen.
Even voorstellen...
Re: Even voorstellen...
Welkom Martijn!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Martijn !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Ha die Martijn, leuk dat je je aanmeldt op dit gezellige forum! Veel plezier met de Mii en wellicht tot ziens op een meeting
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen