Hallo allemaal,
ik ben John en ben groot fan van het UP model. Nou rij ik zelf voor mijn werk een BMW3 en verdien ik nog niet genoeg om een tweede auto erbij te nemen. Als ik de kans krijg en het me financieel past neem ik zeker een UP erbij!
Kleine voorstelronde
Re: Kleine voorstelronde
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom John,
Gewoon tegen je baas zeggen dat je de BMW in wil ruilen voor een Up!, of misschien heb je wel 2 Up!'s voor de prijs van 1 BMW 3-serie
Gewoon tegen je baas zeggen dat je de BMW in wil ruilen voor een Up!, of misschien heb je wel 2 Up!'s voor de prijs van 1 BMW 3-serie
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Welkom John! Hoop dat de up! snel komt!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen