Bryan
Bryan
Hi,
Zoals waarschijnlijk velen (die komen gaan) vind ook ik de "UP" een waanzinnig leuk karretje.
Vorige week zaterdag een proefrit gemaakt, en wat mij enorm opviel was het volwassen rij gedrag wat ik ervaarde van zo'n compacte auto.
Het enige wat nog in de weg staat is de inruil prijs van de 1.5 jaar oude aygo, want die was echt te laag . Maargoed we zullen zien. Voor alsnog wilde ik me wel even aanmelden desondanks ik nog niet in het bezit ben van de UP.
Mvgr,
Bryan
Zoals waarschijnlijk velen (die komen gaan) vind ook ik de "UP" een waanzinnig leuk karretje.
Vorige week zaterdag een proefrit gemaakt, en wat mij enorm opviel was het volwassen rij gedrag wat ik ervaarde van zo'n compacte auto.
Het enige wat nog in de weg staat is de inruil prijs van de 1.5 jaar oude aygo, want die was echt te laag . Maargoed we zullen zien. Voor alsnog wilde ik me wel even aanmelden desondanks ik nog niet in het bezit ben van de UP.
Mvgr,
Bryan
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Bryan
Welkom Bryan en wat JuP ! Zegt, gewoon particulier verkopen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hi,
Bedankt voor de verwelkoming . Het klopt dat een aygo redelijk goed te verkopen is particulier, maar mijn vrouw heeft de auto nodig voor haar werk en de levering van de up zal op zijn vroegst 3 maanden zijn.
De verkoop van de aygo ga ik dus gebruiken om de up deels te betalen.
Er zijn natuurlijk andere mogelijkheden betreft een lening totdat de aygo verkocht is, maar persoonlijk houd ik nooit zo van leningen. Maargoed we zien wel
Bryan
Bedankt voor de verwelkoming . Het klopt dat een aygo redelijk goed te verkopen is particulier, maar mijn vrouw heeft de auto nodig voor haar werk en de levering van de up zal op zijn vroegst 3 maanden zijn.
De verkoop van de aygo ga ik dus gebruiken om de up deels te betalen.
Er zijn natuurlijk andere mogelijkheden betreft een lening totdat de aygo verkocht is, maar persoonlijk houd ik nooit zo van leningen. Maargoed we zien wel
Bryan
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Voorraad auto uit Duitsland? Ik denk dat een lenig onderaan de streep meer kost dan een zwakke inruil.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom Bryan! Die Aygo kun je natuurlijk particulier verkopen met levering op de dag dat je je up krijgt.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: Bryan (UP BESTELD)
Hi,
Vandaag de knoop doorgehakt en een Up besteld
Het is een high up met een white edition pakket erop en een drive pakket. We zaten nog te twijfelen omtrend de 60 of 75 pk versie, en het is de 60 pk versie geworden.
Ik wilde graag de 75 pk maar de vrouw vond dat die 700 euro niet waard en moet toegeven dat ik in mijn mening haar daar gelijk in moet geven.
We zijn echt heel blij met onze keuze en kunnen niet wachten tot hij er is. Er werd ons gelijk medegedeeld dat onze up al aankomende week word gebouwd en dat hij 20 maart word afgeleverd .
De dealer had toevallig deze auto besteld in december voor de showroom maar word nu gelijk aan ons verkocht .
We are lucky................
Bryan
Vandaag de knoop doorgehakt en een Up besteld
Het is een high up met een white edition pakket erop en een drive pakket. We zaten nog te twijfelen omtrend de 60 of 75 pk versie, en het is de 60 pk versie geworden.
Ik wilde graag de 75 pk maar de vrouw vond dat die 700 euro niet waard en moet toegeven dat ik in mijn mening haar daar gelijk in moet geven.
We zijn echt heel blij met onze keuze en kunnen niet wachten tot hij er is. Er werd ons gelijk medegedeeld dat onze up al aankomende week word gebouwd en dat hij 20 maart word afgeleverd .
De dealer had toevallig deze auto besteld in december voor de showroom maar word nu gelijk aan ons verkocht .
We are lucky................
Bryan
Hi,eas schreef:gefeliciteerd ! maar vandaag besteld en 20 maart rijden .. het is niet eerlijk
Het is echt allemaal toevallig ....als onze keuze was gevallen op de 75 versie moesten we langer wachten
Bryan
Beetje raar verhaal maar na zaterdag toevallig bij de dealer te zijn geweest omtrend verdere afhandeling toch na enige twijfel een proefrit gemaakt met de 60 en 75 pk versie.eas schreef:ik zou het doen die 75 pk
Mijn vriendin was er al lang uit maar ik bleef maar twijfelen omtrend de "zwaardere" versie .
Verschillende reviews wezen al uit dat er maar weinig verschil zit als je in de stad rijd en/of rijd op provinciale wegen.
Vandaag als nog contact gehad met de dealer omtrend de 75 versie en ben toch overstag gegaan en onze bestelling herzien.
Hopelijk de juiste beslissing genomen maar iets zei in mij dat hoe goed de 60 pk versie ook is en eigenlijk weinig onder doet , ik toch voor de 75 pk versie moet gaan.
Het enige minpunt is de prijsverhoging en 8 weken langer wachten
Bryan
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
daar zijn toch de meningen over verdeeld http://veight.de/20111229/vw-up-im-test ... h-weniger/
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
eas schreef:daar zijn toch de meningen over verdeeld http://veight.de/20111229/vw-up-im-test ... h-weniger/
Klopt, deze hebik zelf gepost
Dit is ook niet mijn reden hoor omdat de menigte de 75 pk neemt. ,...ik wilde vanaf het begin al de 75 pk, maar de vrouw vond het niet belangerijk.eas schreef:dat heb ik gedaan , en geen 75 pk omdat iedereen dat doet
Na de testrit van afgelopen zaterdag met beide versies merkte ik vooral verschil op de snelweg en even net wat pittiger op hetbgas response. Dit waren mijn eerste bevindingen ook maar was toch voor de 60 pk gegaan omdat de vrouw dat eigenlijk genoeg vond/vind.
Ik denk hiermee de juiste keuze gemaakt te hebben
Bryan