Even voorstellen
Even voorstellen
Ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben Harry en kom uit het mooie Drenthe.
We hebben een High Up licht zilvermetallic besteld die begin Januari wordt geleverd,
Na 14 jaar een Peugeotje 106 te hebben gehad die probleemloos was nu dus een VW .
Deze UP wordt vooral door mijn vrouw gereden(maar ik pak hen straks stiekum ook).
Zelf rijd ik een VW Transporter T5,dus een echte VW familie zeg maar!
Leuk forum trouwens!
Groet Harry
Ik ben Harry en kom uit het mooie Drenthe.
We hebben een High Up licht zilvermetallic besteld die begin Januari wordt geleverd,
Na 14 jaar een Peugeotje 106 te hebben gehad die probleemloos was nu dus een VW .
Deze UP wordt vooral door mijn vrouw gereden(maar ik pak hen straks stiekum ook).
Zelf rijd ik een VW Transporter T5,dus een echte VW familie zeg maar!
Leuk forum trouwens!
Groet Harry
Re: Even voorstellen
Welkom Harry en goede keuze!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Dank je.
Groet Harry.
Groet Harry.
Veel plezier met de Up! En veel veilige km's
Benieuwd of je het met de Up! ook 14 jaar gaat volhouden...
Benieuwd of je het met de Up! ook 14 jaar gaat volhouden...
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|
Welkom Harry veel plezier op dit Forum en straks met de UP
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Dank jullie allemaal!
Maandag 7 Januari 2013 wordt de UP geleverd!
We zien er naar uit!
Fijne kerst,harry.
Maandag 7 Januari 2013 wordt de UP geleverd!
We zien er naar uit!
Fijne kerst,harry.
Hey Harry ,
Welkom op t Upforum! Hopelijk ga je t hier net zo leuk vinden als op dat andere vw forum haha.
Nu nog wachten op de Up, duurt niet zo lang meer, ik heb 4 maanden moeten wachten...
Welkom op t Upforum! Hopelijk ga je t hier net zo leuk vinden als op dat andere vw forum haha.
Nu nog wachten op de Up, duurt niet zo lang meer, ik heb 4 maanden moeten wachten...
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L