Hallo Allemaal
Heb een aantal weken geleden onze High UP besteld
Light blue met alles erop en der aan(behalve opendak en hij is niet verlaagd enzo) aangezien ik nogal wat KM per dag rijdt wilde ik iets hebben met comfort.
Rij nu een seat leon maar omdat ik de seat MII niet zo mooi vind (mijn mening hihihi) hebben we deze keer gekozen voor een ander PON merk.
De auto wordt 8 jan geleverd en ik kan niet wachten om er in rond te kunnen crossen.
Ondanks dat ik met pijn in mijn hart afscheid ga nemen van de seat zullen we de VW met open armen ontvangen hihihi
Groetjes allemaal Tinkerbeller
Voorstellen
-
- Forum newbie
Voorstellen
Take Up - Light blue - alles der op en der aan
Re: Voorstellen
Welkom en hele goede keus en vooral zeer aparte kleur!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom! Hopelijk heb je naast al die kilometers rijden op een dag ook nog tijd over om zo nu en dan het forum te bezoeken, want dit is een bron van nuttige informatie. Het afscheids-leed ben je na 8 januari zo vergeten trouwens
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
welkom op dit Forum en de UP
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
-
- Forum newbie
Dank jullie wel allemaal en tja dat leed komt ook wel goed Piedro
Take Up - Light blue - alles der op en der aan