Goed gelezen! Met nadruk op "klein" en vergeet vooral "bij hoge toerentallen" niet.
Al vind ik zelf dat de motor ook bij lagere toerentallen nu wat beter klinkt (beter 'ademt' ofzo). Maar dat kan natuurlijk ook puur tussen m'n oren zitten want m'n vriendin merkt dat niet (al merkte zij in eerste instantie ook niet dat ik stiekem touwtjes aan de hoedenplank had bevestigd, dus ja, wat zegt dit allemaal nou precies....).
Nieuw aangemeld
Re: Nieuw aangemeld
Auto van mijn vriendin: Citigo automaat 2013, diverse Vagcom opties, cruise control, stoelverwarming, airco, getinte ramen achter, 60 naar 75 pk upgrade, LED achteruitrijlampen & hoedenplanktouwtjes.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Het is natuurlijk ook een kwestie van 'hoe goed kent zij de auto'. Ik weet niet wat voor autorijder ze is, maar er is een degelijk verschil tussen iemand die de auto gebruikt om van A naar B te komen, en iemand die autorijdt omdat hij of zij dat ontzettend leuk vindt. Tweede type zal veel sneller dingen aan de auto merken wanneer dit afwijkt van het 'normale' gedrag. Dat kan het natuurlijk ook zijn.
Zij is het 'van A naar B'-type
Auto van mijn vriendin: Citigo automaat 2013, diverse Vagcom opties, cruise control, stoelverwarming, airco, getinte ramen achter, 60 naar 75 pk upgrade, LED achteruitrijlampen & hoedenplanktouwtjes.
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Leuk dat jullie het extra vermogen ook merken, er is een klein verschil vanaf 4000 toeren en een enorm verschil vanaf 5000 toeren is mijn beleving.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...

Komt u vaak boven de 5000 toeren?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik bijna dagelijks.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Als ik echt zeker weet dat ik een goede warme motor heb ,dus na zo'n 25 km, trek ik m zeker tot aan de 6000 door! Lekker geluid en na de update is het ook lonend gezien extra versnelling. Met de 60 pk was het na 4000 toeren alleen maar een hoop geluid maar nauwelijks meer extra versnelling, dus toen maakte het niet uit voor de versnelling of je 4000 toeren of 6000 toeren draaide. Dat is nu gelukkig wel anders, de motor heeft gewoon veel meer zin erin, hij is op zijn best tussen 3500-5500 toeren naar mijn mening.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...

- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Klopt het is echt een motortje voor het middengebied. Heerlijk!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com