Even voorstellen..
Re: Even voorstellen..
Hou s Up jullie !!!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Waarom hebben jullie gekozen voor de Take up? Die is wel erg kaal. Een Move up kost nauwelijks meer en biedt zoveel meer. En jullie delen de auto, dus dan kun je de meerprijs ook door 2 delen?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
ja maar je kan niet in iemands portonommee kijken ik had ook wel een high up of LM gewild maarja dat ging ff niet dus zal best zoiets zijn
The Only Way is UP!
Lamborghini LM 002?RonaldNL schreef:ik had ook wel een LM gewild
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
We zijn beiden studenten en we konden de Up! krijgen voor een prijs onder de "normale" aanschafprijs.
Tis onze eerste auto en hij is prima zo, en hopelijk kunnen we hem over een tijd inwisselen voor een move of high up
Tis onze eerste auto en hij is prima zo, en hopelijk kunnen we hem over een tijd inwisselen voor een move of high up
Laatst gewijzigd door ThomUp! op zo 13 mei 2012, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles
Hoe deden jullie dat?ThomUp! schreef:We konden de Up! krijgen voor een prijs flink onder de "normale" aanschafprijs
Auto stond al op kenteken, verder zou ik er geen reden voor weten.. maar ik ga er ook niet over klagenup! schreef:Hoe deden jullie dat?ThomUp! schreef:We konden de Up! krijgen voor een prijs flink onder de "normale" aanschafprijs
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles