ben
Re: ben
ben even aan het testen of ik er een foto bij kan plaatsen
- Bijlagen
-
- jdvwup22_4e68a4463e65d.jpg (121.86 KiB) 2426 keer bekeken
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Mooie kleur voor de up!, is light silverBen schreef:ben even aan het testen of ik er een foto bij kan plaatsen
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Fijn dat het gelukt is Ben!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Inderdaad afgelopen week moet mijn UP zijn gebouwd
Vrijdag was bij ons chassis nummer nog niet bekend maar verwacht dinsdag dat het chassisnummer bekend is
Stond definitief week 17 en dat moet goed komen
Chassisnummer wordt bekend nadat hij van de band is en klaar staat voor transport
Vrijdag was bij ons chassis nummer nog niet bekend maar verwacht dinsdag dat het chassisnummer bekend is
Chassisnummer wordt bekend nadat hij van de band is en klaar staat voor transport
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Houdt ons op de hoogte!Ben schreef:Inderdaad afgelopen week moet mijn UP zijn gebouwd
Mijne wordt definitief gebouwd in week 19, worden nog spannende weken
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |