Even voorstellen:CBdicX
Re: Even voorstellen:CBdicX
Ik dacht dat dit deel voornamenlijk ging over forum leden die een UP hadden, ik heb helaas nog niets, ja, een hoop accessoires maar nog niets om die aan te brengen of te monteren......Up-Jury schreef:Volgens mij was deze topic er nog niet ?
Na wat berichten hier doorgelezen te hebben is het inderdaad gewoon voorstellen, wel of geen UP, zelf andere auto's !
Goed bij deze, dit zit in de pijplijn:
High UP 75pk BM, White uitvoering, 4 deur
Panoramadak
Drive pakket
Power striping
Spatlappen (lijkt mij wel wenselijk op een witte uitvoering)
Wat nog gaat gebeuren na de aflevering:
Grote UP spoiler achter in glans zwart
Wisser en teksten gaan van de achterklep af, wissergat wordt gedicht met een glazenstop op maat.
Korte antenne (aluminium)
Oranje lampen worden vervangen voor Philips Silver Line
Origine daglicht lampen worden PIAA 27 watt lampen
Chrome sierstrip op achterklep
Zijknippers in 3 LED chrome met chrome sierrand (dit is nog niet zeker)
Maar ja, dat wachten he..........
Ik kom van jaren Renault rijden, eigenlijk vanaf dat ik mijn rijbewijs gehaalt heb in 1979 (sorry, een ouwe L#L op het forum) maar de laatste jaren gaat het achteruit met de Fransen, en werden de 2 laatste Twingo's echt met de Franse slag.
Na een proefrit in de UP was ik direct verkocht en heb toen meteen de knoop door gehakt.
Laatst gewijzigd door Marantz op di 12 jun 2012, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- High-up!
- Vagling liefhebber
Welkom!!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Mooie uitvoering al besteld, en dan nog, wat je wilt doen allemaal! Leuk, en ach, ik heb ook al vanaf 85 mn roze papiertje dus zo oud ben je nou ook weer niet he
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350