Even voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Rick.ab
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: za 09 mei 2015, 11:58

Even voorstellen

Bericht door Rick.ab » vr 10 jul 2015, 13:01

image.jpg
image.jpg
Hallo allemaal, mijn naam is Rick en ik ben een gelukkige Up winnaar. In 2012 heb ik mijn up gewonnen en een week later heb ik mijn rijbewijs gehaald. Ben uiteraard super blij met mijn up, maar wilde hem meteen al stoerder maken. Ik kreeg hem met paars/blauwe strepen die ik later zwart heb gemaakt. Daarnaast heb ik zelf veel carbon er op geplakt om hem een agressief uiterlijk te geven. Verder heeft de up xenon verlichting en wit daglicht, verduisterde achterlichten en ik heb zojuist een k&n luchtfilter besteld. Ook heb ik booskijkers gemaakt van hetzelfde materiaal als op mijn achterlichten. Daarnaast zit ik nog te denken om bij vagtechniek de extra 15pk te nemen.

Hier wat foto's. Hoor graag wat jullie er van vinden en hoe jullie denken over de extra 15pk van Vagtechniek.
Bijlagen
image.jpg
image.jpg
Vw up white - 60pk- bluemotion- K&N cold air intake - xenon verlichting- LED stadsverlichting- carbon wrapping- Race striping- 16" Lichtmetalen Dotz velgen- Smoke achterlichten- Getinte ramen- Custom made decal stickers

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » vr 10 jul 2015, 13:11

Bijzondere auto! Je hebt hem gewonnen zeg je? Vertel! 75pk upgrade is top! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Rick.ab
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: za 09 mei 2015, 11:58

Re: Even voorstellen

Bericht door Rick.ab » vr 10 jul 2015, 14:34

Ja ik heb meegedaan aan een prijsvraag op facebook en de hoofdprijs was een up! Een paar weken daarna kreeg ik een email dat ik de auto gewonnen had, uiteraard geloofde ik niet meteen dat ik een auto gewonnen had, maar het bleek toch echt waar te zijn! In 2012 kon ik hem tijdens defqon ophalen bij de Volkswagen importeur PON. ik ben toen met de trein heen gegaan en toen kreeg ik de auto! Hoefde geen kansspelbelasting te betalen en mocht hem ook verkopen mocht ik dat willen. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan en ben er nog steeds super blij mee!

Merk je bij de 75pk versie ook wat aan de acceleratie? Of echt alleen op hoge toeren?
Vw up white - 60pk- bluemotion- K&N cold air intake - xenon verlichting- LED stadsverlichting- carbon wrapping- Race striping- 16" Lichtmetalen Dotz velgen- Smoke achterlichten- Getinte ramen- Custom made decal stickers

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Even voorstellen

Bericht door Gert » vr 10 jul 2015, 14:39

Welkom. Ik vind de up na 6 maanden nog steeds een lot uit de loterij, ook al heb ik er het volle pond voor moeten betalen. Jij zult dus wel dubbel genieten. Ik gun het je. Leuke up trouwens.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » vr 10 jul 2015, 15:36

Top! Gaaf man! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Rick.ab
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: za 09 mei 2015, 11:58

Re: Even voorstellen

Bericht door Rick.ab » zo 12 jul 2015, 02:26

Bedankt Gert!

Ja dat kun je wel zeggen! Leuke auto, super zuinig, wat wil je nog meer toch? Haha
Vw up white - 60pk- bluemotion- K&N cold air intake - xenon verlichting- LED stadsverlichting- carbon wrapping- Race striping- 16" Lichtmetalen Dotz velgen- Smoke achterlichten- Getinte ramen- Custom made decal stickers

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door TwitNour » zo 12 jul 2015, 09:42

Wat een leuk verhaal! Tof zeg

Plaats reactie