Roel
Roel
Hallo allemaal!
Ik ben Roel, 35 jaar oud
Ik heb jullie forum kortgeleden ontdekt en vind het leuk om de ervaringen te lezen en het leek mij ook leuk om met jullie mee te doen.
Move up! 75PK
Kleur: Candy white
Opties:
- Executive pakket
- Maps & more
- Drive pakket
- Sound pakket
Waarom heb ik voor de up! gekozen?
The only way to go is UP!
Ik ben Roel, 35 jaar oud
Ik heb jullie forum kortgeleden ontdekt en vind het leuk om de ervaringen te lezen en het leek mij ook leuk om met jullie mee te doen.
Move up! 75PK
Kleur: Candy white
Opties:
- Executive pakket
- Maps & more
- Drive pakket
- Sound pakket
Waarom heb ik voor de up! gekozen?
The only way to go is UP!
The Only Way To Go Is UP!
Re: Roel
Welkom en gefeliciteerd. Leuk dat je op autogebied nu een stap omhoog doet
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Forum newbie
Welkom!!!
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Welkom!
Leuk nog een Candy white up! erbij!
Heb je hem nog in bestelling staan of heb je hem al?
Leuk nog een Candy white up! erbij!
Heb je hem nog in bestelling staan of heb je hem al?
Thanks all, ik heb hem al : ) net 3 weken en ben al weer 1700 kilometer verder.
Ik ben er heel blij mee, hij komt goed mee in het verkeer en hij wil enkel maar harder. als je bij de 135 bent schreeuwt hij om harder te gaan. harder dan 160 heb ik er nog niet mee gereden. wat ik wel jammer vindt is dat hij erg schommeld als je door een kuiltje gaat met 20 kilometer per uur. mischien komt daar verandering in als ik mijn nieuwe velgen heb besteld. ik ga denk ik voor 17 inch op de GT versie ziet dat er goed uit
Ik ben er heel blij mee, hij komt goed mee in het verkeer en hij wil enkel maar harder. als je bij de 135 bent schreeuwt hij om harder te gaan. harder dan 160 heb ik er nog niet mee gereden. wat ik wel jammer vindt is dat hij erg schommeld als je door een kuiltje gaat met 20 kilometer per uur. mischien komt daar verandering in als ik mijn nieuwe velgen heb besteld. ik ga denk ik voor 17 inch op de GT versie ziet dat er goed uit
als je van 14 naar 17 inch gaat ( wel mooi !! ) lever je in kwa comfort , de banden zijn tenslotte dunnerRoel schreef:Thanks all, ik heb hem al : ) wat ik wel jammer vindt is dat hij erg schommeld als je door een kuiltje gaat met 20 kilometer per uur. mischien komt daar verandering in als ik mijn nieuwe velgen heb besteld. ik ga denk ik voor 17 inch op de GT versie ziet dat er goed uit
dus je banden vangen minder of geen kuiltjes meer op .. keuzes keuzes
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Welkom! Wanner verwacht je je UP? En? In welke stad ga je hem in ontvangst nemen?
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
ik heb hem al : ) gekocht bij a-point in amsterdam zuid oost verkoper ronald roosendaal top verkoper nam ruim de tijd. ook de onhulling bij oplevering was leuk.Tess schreef:Welkom! Wanner verwacht je je UP? En? In welke stad ga je hem in ontvangst nemen?
klopt, maar denk het nog wel mee zal vallen, de GT versie staat ook op 17inch het zou fijn zijn als je het kon testen : )eas schreef:als je van 14 naar 17 inch gaat ( wel mooi !! ) lever je in kwa comfort , de banden zijn tenslotte dunnerRoel schreef:Thanks all, ik heb hem al : ) wat ik wel jammer vindt is dat hij erg schommeld als je door een kuiltje gaat met 20 kilometer per uur. mischien komt daar verandering in als ik mijn nieuwe velgen heb besteld. ik ga denk ik voor 17 inch op de GT versie ziet dat er goed uit
dus je banden vangen minder of geen kuiltjes meer op .. keuzes keuzes