Net voor de zomer aangeschaft; een HOT Orange GROOVE up.
Met Panaroma dakje, heerlijk in de zomer.
Komende uit een Landrover Freelander dacht ik wel even te moeten wennen maar de UP! heeft me positief verrast, heerlijke auto.
Voorstel rondje
Re: Voorstel rondje
Welkom! En mooie uitvoering heb je gekozen, lekker zo'n dakje in de zomer....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Welkom,
Ik heb de zelfde in dark zilver besteld maar moet nog even wachten tot begin oktober.
Ook incl. panorama dak, ben zeer benieuwd hoe dat bevalt.
Heb je nog een leuke foto?
Ik heb de zelfde in dark zilver besteld maar moet nog even wachten tot begin oktober.
Ook incl. panorama dak, ben zeer benieuwd hoe dat bevalt.
Heb je nog een leuke foto?
Drark Silver Groove Up!, Ypsilon Velgen, Panorama Schuif / Kanteldak, Executive pakket
Welkom,
ik heb ook een groove UP! in hot orange en met panoramadak besteld. Als het goed is rolt ie deze week uit de fabriek dus ik hoop hem met een week of twee te hebben. Jij alvast heel veel rijplezier, ik moet nog eventjes geduld hebben
Groeten, Jan.
ik heb ook een groove UP! in hot orange en met panoramadak besteld. Als het goed is rolt ie deze week uit de fabriek dus ik hoop hem met een week of twee te hebben. Jij alvast heel veel rijplezier, ik moet nog eventjes geduld hebben
![Doh! :doh:](./images/smilies/eusa/doh.gif)
Groeten, Jan.
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.
foto van aflevering;
![Afbeelding](http://i59.tinypic.com/5lnpfk.jpg)
verder nog geen foto's van gemaakt.
![Afbeelding](http://i59.tinypic.com/5lnpfk.jpg)
verder nog geen foto's van gemaakt.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie volle auto! Gave kleur ook! ![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
- Robert_High_Up
- Forum newbie
Gaaf zeg, ik moet nog even wachten.
Veel veilig en funny kilometers.
Veel veilig en funny kilometers.
Drark Silver Groove Up!, Ypsilon Velgen, Panorama Schuif / Kanteldak, Executive pakket