Hallo Allemaal,
Nog even en dan ben ik in het bezit van een UP. Bouwjaar 2013 en ik ben van 1961.
Vandaar de inlog-naam.
Het wordt een Cross Up en dit gaat ten koste van de C1.
Ik ben op zoek naar informatie voor o.a. winterbanden /stalen velgen en heb waarschijnlijk wat vraagjes.
Dan is het wel zo netjes dat je jezelf eerst voorstelt.
Sietze
Even voorstellen
Even voorstellen
Cross Up, Dark Blue
Re: Even voorstellen
Welkom Sietze !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Sietze!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Autheo
- Donateur member
Welkom UP-13-61.
Als je het dan nog niet zou vinden, kun je gerust je nog niet eerder gestelde vraag stellen.
Hier valt inderdaad veel informatie te vinden! Als je de zoektermen rechtsboven bij de zoekoptie invoert, vindt je veel antwoorden op je vragen.UP-13-61 schreef:
Ik ben op zoek naar informatie voor o.a. winterbanden /stalen velgen en heb waarschijnlijk wat vraagjes.
Als je het dan nog niet zou vinden, kun je gerust je nog niet eerder gestelde vraag stellen.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l