Wachten op de Up! GT.

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Donatello
Forum newbie

Wachten op de Up! GT.

Bericht door Donatello » ma 06 aug 2012, 08:28

Hallo ik stel mij ook even voor, onlangs aan het shoppen geweest naar een kleine auto ivm toch zuiniger gaan rijden. Momenteel een diesel met 220pk maar de wegenbelasting is torenhoog en er zitten ook een aantal reparaties aan te komen :|
Dus na het proefrijden in een Picanto, Twingo en een Up! de conclussie getrokken dat de Up! heerlijk rijd, die 3cilinder maakt zo'n tof geluidje :lol: Echter toen ik hoorde dat er een GT uitvoering komt met 110pk hebben we besloten door te sparen en te wachten op de Up! GT. Is kwa verbruik minder zuinig dan een gewone Up! maar autorijden is ook een hobby van mij dus het moet niet al te snel vervelen. De dealer vertelde dat de Up! GT vlak na de autosalon in Parijs te bestellen is en de eerste zullen in maart 2013 geleverd worden, vlak na de nieuwe golf aan.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Wachten op de Up! GT.

Bericht door Tom Westendorp » ma 06 aug 2012, 08:51

Ik ben er ook heel benieuwd naar. Misschien ruil ik mijn Bmw er wel op in.
Welkom hier!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

SevenUp!
Vagling liefhebber

Bericht door SevenUp! » ma 06 aug 2012, 14:43

Welkom ook hier en ben ook zeer benieuwd wanneer de Up! GT hier leverbaar word

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » ma 06 aug 2012, 19:16

welkom.

IK ben ook benieuwd wat de up gt moet gaan kosten en wat de opties zijn.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

NoTVR
Vagling liefhebber

Bericht door NoTVR » di 07 aug 2012, 19:49

Ze zullen toch wel moeten opletten waar ze mee komen. De 3-deurs uppen staan nog met duizenden te wachten op een eigenaar, de Skoda Fabia RS is uit het programma genomen want niet te verkopen, de Polo GTI heb ik zelf pas 2 keer gezien.

Een GT/GTI achtige van VW heeft meestal al zowat alle opties, dus ik denk dat je moet uitgaan van een huidig top()model up! met een 2000 Euro erbij voor de motor. Dan moet VAG gaan uitkijken dat ze niet de Polo GT en GTI in de wielen gaan rijden. Hij zal er wel komen, maar hoe VW hem gaat plaatsen? Stel dat 'ie 18k gaat kosten, wie koopt hem dan nog? En als 'ie 15k wordt, maakt dat de Hi up! overbodig en niet te verkopen?

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » di 07 aug 2012, 20:02

NoTVR schreef:Ze zullen toch wel moeten opletten waar ze mee komen. De 3-deurs uppen staan nog met duizenden te wachten op een eigenaar, de Skoda Fabia RS is uit het programma genomen want niet te verkopen, de Polo GTI heb ik zelf pas 2 keer gezien.

Een GT/GTI achtige van VW heeft meestal al zowat alle opties, dus ik denk dat je moet uitgaan van een huidig top()model up! met een 2000 Euro erbij voor de motor. Dan moet VAG gaan uitkijken dat ze niet de Polo GT en GTI in de wielen gaan rijden. Hij zal er wel komen, maar hoe VW hem gaat plaatsen? Stel dat 'ie 18k gaat kosten, wie koopt hem dan nog? En als 'ie 15k wordt, maakt dat de Hi up! overbodig en niet te verkopen?
Stel dat ie all-in 18K gaat kosten, dan zou ik zeker geinteresseerd zijn. Mijn high up kostte all-in 13K. Met de up GT koop je een echt andere auto, met mooie spoilers, mooie 17-inch wielen, sportstoelen, een leuker dashboard én een ontzettend fijne motor (volgens mij al getest door autojournalisten!). Voor dat verschil heb ik wel 5K over.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

NoTVR
Vagling liefhebber

Bericht door NoTVR » di 07 aug 2012, 20:12

Ja ik begrijp het, maar ik zou dan toch zeker goed bij de concurrentie gaan kijken, of zelfs naar de Polo GT die eraan komt.
Fiesta ST, Swift GTI, Clio RS, 208GTI zullen zeer geduchte concurrenten worden. Wellicht iets duurder, maar wel veel sneller.

Up-Jury
Donateur member

Bericht door Up-Jury » wo 08 aug 2012, 10:26

Welkom !

jUPiter
Vagling liefhebber

Bericht door jUPiter » vr 10 aug 2012, 18:54

Welkom Donatello!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Vw-power
Forum newbie

Bericht door Vw-power » za 06 jul 2013, 09:29

Het probleem zal zijn dat ie echt over de 20mille gaat kosten.
Daarvoor koop je ook heel wat anders.

En zie,
wordt het t zelfde probleem als de Lupo gti.

*bijna niet te verslijten aan de consument*

Plaats reactie