Voorstellen
-
- Forum newbie
Voorstellen
Hai ben Jeremy 38 jaar en ben nu 6 jaar passat variant rijder omdat de kids nu groter zijn en ik zoek een zuinige kleine auto dus heb de mii besteld in het wit met alle opties en heb gekozen voor de style chic 5 Dreurs met opendak etc...
Heb hem 2 wkn geleden besteld jammer genoeg hoorde ik dat hele maand aug fabriek dicht gaat waardoor de lever tijd niet bekend is waarschijnlijk oktober... Hebben nog meer mensen toevallig ook pas een mii5 deurs en hoe lang is jullie levertijd???
Fijne dag iedereen
Heb hem 2 wkn geleden besteld jammer genoeg hoorde ik dat hele maand aug fabriek dicht gaat waardoor de lever tijd niet bekend is waarschijnlijk oktober... Hebben nog meer mensen toevallig ook pas een mii5 deurs en hoe lang is jullie levertijd???
Fijne dag iedereen
Seat mii chic alle opties en heel blij met panorama dak....
Re: Voorstellen
Welkom Jeremy !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
welkom , de hele maand augustus de fabriek dicht ? dat lijkt mij stug hoor ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Welkom Jeremy!
Ik heb mijn Mii (3 deurs style chic) op 21 juni besteld en kreeg toevallig daarnet een berichtje van mijn dealer dat de auto in week 30 in productie gaat.
Ik heb mijn Mii (3 deurs style chic) op 21 juni besteld en kreeg toevallig daarnet een berichtje van mijn dealer dat de auto in week 30 in productie gaat.
-
- Forum newbie
Hoi, ik heb mijn mii 3deurs 2 juni besteld en hij zou de eerste week van augustus geleverd worden maar ik kreeg vorige week een mail dat het nog +- 6weken duurt.. Lijkt mij ook sterk dat de fabriek de hele maand augustus dicht is hoor!!
Wachtend op mijn Miitje ...
-
- Forum newbie
Dat word dantoch helaas een paar maanden maar zal de moeite uiteindelijk zeker waard zijn...
-
- Vagling liefhebber
Welkom Jeremy, veel leesplezier op dit forum. ![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Welkom op het forum Jeremy. Bij mij werd vertelt dat de fabriek week 31 en 32 dicht zou zijn. Misschien is dat inmiddels weer veranderd.
Seat Mii | 60PK | Style Chic | Candy White/Blue | Drive
-
- Forum newbie
Leuk al jullie reacties bedankt hiervoor..
We zullen zien hoe lang het duurt en als hij er is zullen jullie hem zeker zien...
Tot die tijd is het dan afwachten geblazen...
We zullen zien hoe lang het duurt en als hij er is zullen jullie hem zeker zien...
Tot die tijd is het dan afwachten geblazen...