Fabrieksaf staan ze zelfs op een heuse "breedset"!
Jaja, je hoort het goed, de achterbanden op een Twingo zijn breder dan de voorbanden. Dat is natuurlijk ook wel nodig bij zo'n beest van een auto...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon/rolleyes.gif)
Wit is unie lak. Er is geen oryx white meer op de Up.UpSie schreef:Goede avond allen,
Zit er ook over te denken de Up in te ruilen voor een GTI 4 deurs.
De vrouw heeft met der huidige Up 7000km gereden.
Ik zal is kijken wat het nog oplevert, en als het me aanstaat doe ik het misschien wel.
Zonder panorama dak, dat hoef ik niet meer.
Weet iemand of dat wit metallic lak is? Vindt ik wel mooi staan met die rode accenten.
En dan de 'bruine leren' bekleding erbij.
Kan ik wel voor vallen denk ik.
Wel jammer dat de dubbele uitlaat er niet is onder gekomen.
Groet Leen.
De MX5 weg doen ga je spijt van krijgen! De GTi is best wel leuk, maar van een heel ander kaliber. Daar kun je beter je daily voor weg doenNoTVR schreef: Vind wel dat de MX5 dan plaats zou moeten maken, en dat valt me zwaar. Ben bang dat de Gti daar niet tegenop kan.
OK, dank je wel voor de info. Omdat de band dus eigenlijk teveel onder de carrosserie uitsteekt, moet die carrosserie dus iets breder gemaakt worden. En dat is dus het simpelst met zo'n stripje, snap ik. Ik vind het wel grappig staan. Eigenlijk dus een soort 'sjoemelstripje'. Voor VW geen enkel probleem, weten we inmiddelsJuP ! schreef:Wiel komt breder uit de kast (spoorbreedte is groter dan normaal, of banden zijn breder, of ET velgen is kleiner)
Officieel steekt de band dan breder dan de wielkast en dat mag niet. Dit deed VW ook bij oa. de Scirocco.