Oprichting Up'perclass Club

Gebruikersavatar
iUp
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 08:06

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door iUp » di 02 jun 2015, 15:42

Hallo,

Ik zit dan toevallig ook bij de Up`erClass. Maar mijn auto is ook totaal niet verlaagd o.i.d Hij staat op standaard hoogte, naja de 15mm die hij standaard is verlaagd doordat ik de CLASSIC UP onder mijn kont heb. Maar het is gewoon de lol en de bedoeling om als UP-Forum ons te onderscheiden. En wij vonden het dan leuk om een eigen groep op te richten met de naam Up'perClass.. Zoals deze ook bestaat bij bijv: Volksdriver, VAGForce, en welke vrienden groep heb je wel niet meer? TwentseVWvrienden ga zo maar door:):)

Dus het is totaal niet de bedoeling om ons te onderschijden van JULLIE als UP rijders, maar de rest van de VAG groep zeg maar.

Dus het is dan volgens mij juist de bedoeling dat: Jullie ook lid kunnen worden, en aansluiten en TROTS zijn om de gewelldige UP te willen en mogen RIJDEN!!!! ik ben daar trots op!

en overal heb je oprichters en evt members, maar ik zie totaal geen verschil tussen 1 ieder. We vinden de UP allemaal gewelldig anders rijden wij deze niet toch? :whistle:

Dus het heeft niks te maken met het verlagen of extreem tunen van de auto, het is gewoon de liefhebberij van de UP! :dance:
Ik begrijp de bedoelingen volledig, als ik alles zo terug lees.
Klinkt het ook een beetje aanvallend, dat is niet de bedoeling.
Maar wat ik dan niet begrijp, waarom zoiets word bedacht.
Omdat, zoals jezelf al zegt het up-forum staat voor de liefhebberij.
Dus waarom iets oprichten wat al bestaat.
Vooral als jullie je niet willen onderscheiden van de rest.
In mijn visie moet je dan niet nog een club oprichten.

Maargoed, ik houd niemand tegen. :lol:

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door TwitNour » di 02 jun 2015, 15:43

iUp schreef:
vwupassen schreef:We willen juist mensen betrekken bij de lol die we de laatste tijd hebben. Fotoshoots, meetings,etc.
Waarom zou je dan mensen willen uitsluiten. Zie daar persoonlijk het nut niet van in.
Het is bedoeld voor de gezellgheid, niet meer niet minder. Het is net als voetballen bij een amateurclub, de 1 kan aardig ballen de ander staat op doel omdat hij er niks van kan, maar je vertegenwoordigt wel hetzelfde team. Aanmelden is niet verplicht, meedoen aan activiteiten ook niet. Zit eigenlijk niet te wachten op commentaar. Dit is ontstaan uit spontaniteit en heeft helemaal niets met het premium membership te maken. Hoe leuk is het om naar een grote meeting te gaan en met een stoet aan ups/citigos en miis aan te komen rijden. In welke vorm dan ook, standaard/non-standaard.
Ja precies, maar waarom moet je dan een club in een club op richten. Niet echt transparant lijkt me.

Zou juist leuk zijn dan upperclass een afdeling is van het vw up forum, met exclusieve (upperclass) up, mii en citigo's.

En zoals je zegt; het is voor de gezelligheid, dat is het toch al? De manier waarop je het uitlegt maakt het voor mij nog waziger om zoiets op te starten.

Of ben ik de enige die er zo overdenkt, vind het overigens juist een heel leuk idee. Maar niet zoals het beschreven word nu. Op deze manier zie ik het absoluut niet als meerwaarde.
Het is toch juist leuk om een 'exclusief gedeelte' te hebben binnen de club.
Denk zelfs dat mensen; die niks veranderen aan hun auto; zoiets leuk en interessant vinden om te volgen.
Mee eens met iUp. Ik denk niet dat we moeten gaan overdrijven met verschillende groepen. Op zich was er niks mis met het systeem waarin we de standaard gebruiker hadden, en de premium gebruikers. Hopelijk is hier goed over nagedacht, want dit kan wel tot grote verandering leiden binnen het forum, en dan met name de sfeer. Maar ik wacht het af voordat ik erover oordeel.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Tom Westendorp » di 02 jun 2015, 15:44

Het forum is gewoon een forum. Het is op een meeting natuurlijk niet echt sexy om te zeggen dat je van het http://www.vwupforum.com" onclick="window.open(this.href);return false; bent. :mrgreen: Je komt beter voor de dag wanneer je kunt zeggen dat je met de clup op stap bent. En die club hebben we de Up'perclass genoemd. :dance:

Het hangt onder het forum. Het is voor en door vwupforum.com leden en is voor iedereen vrij toegankelijk. Het is geen soort van premium membership iedereen met een vagling is welkom, standaard of volledig getuned. Meld je aan en doe mee! :D Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het invloed op de sfeer heeft. Hoewel, ik kan me zo voorstellen dat iedereen actiever wordt door het clubgevoel! :D

En wat vwupassen zegt! Hoe gaaf zou het zijn als we volgend jaar met een enorme sliert Vagling's naar BOTS kunnen rijden bijvoorbeeld?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door el coche SEAT » di 02 jun 2015, 16:06

TwitNour schreef:
iUp schreef:
vwupassen schreef:We willen juist mensen betrekken bij de lol die we de laatste tijd hebben. Fotoshoots, meetings,etc.
Waarom zou je dan mensen willen uitsluiten. Zie daar persoonlijk het nut niet van in.
Het is bedoeld voor de gezellgheid, niet meer niet minder. Het is net als voetballen bij een amateurclub, de 1 kan aardig ballen de ander staat op doel omdat hij er niks van kan, maar je vertegenwoordigt wel hetzelfde team. Aanmelden is niet verplicht, meedoen aan activiteiten ook niet. Zit eigenlijk niet te wachten op commentaar. Dit is ontstaan uit spontaniteit en heeft helemaal niets met het premium membership te maken. Hoe leuk is het om naar een grote meeting te gaan en met een stoet aan ups/citigos en miis aan te komen rijden. In welke vorm dan ook, standaard/non-standaard.
Ja precies, maar waarom moet je dan een club in een club op richten. Niet echt transparant lijkt me.

Zou juist leuk zijn dan upperclass een afdeling is van het vw up forum, met exclusieve (upperclass) up, mii en citigo's.

En zoals je zegt; het is voor de gezelligheid, dat is het toch al? De manier waarop je het uitlegt maakt het voor mij nog waziger om zoiets op te starten.

Of ben ik de enige die er zo overdenkt, vind het overigens juist een heel leuk idee. Maar niet zoals het beschreven word nu. Op deze manier zie ik het absoluut niet als meerwaarde.
Het is toch juist leuk om een 'exclusief gedeelte' te hebben binnen de club.
Denk zelfs dat mensen; die niks veranderen aan hun auto; zoiets leuk en interessant vinden om te volgen.
Mee eens met iUp. Ik denk niet dat we moeten gaan overdrijven met verschillende groepen. Op zich was er niks mis met het systeem waarin we de standaard gebruiker hadden, en de premium gebruikers. Hopelijk is hier goed over nagedacht, want dit kan wel tot grote verandering leiden binnen het forum, en dan met name de sfeer. Maar ik wacht het af voordat ik erover oordeel.
Ik onderschrijf dit. En wacht ook af.

Mij valt wel op dat bij diegene die Premium member zijn en die zich aanmelden bij de Up-perclass, dat de vermelding Premium member wegvalt.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door el coche SEAT » di 02 jun 2015, 16:10

Petrolhead Tom schreef:Het forum is gewoon een forum. Het is op een meeting natuurlijk niet echt sexy om te zeggen dat je van het http://www.vwupforum.com" onclick="window.open(this.href);return false; bent. :mrgreen: Je komt beter voor de dag wanneer je kunt zeggen dat je met de clup op stap bent. En die club hebben we de Up'perclass genoemd. :dance:
Nou Tom. Schamen om de naam van dit schitterende door jou opgerichte forum? :naughty: Echt niet. :)

Vind net dat we trots op het forum moeten zijn en blijven. En dus niet "sexy" hoeven te worden.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Tom Westendorp » di 02 jun 2015, 16:27

Dat doen we ook! We maken het alleen nog wat completer!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door vwupassen » di 02 jun 2015, 16:30

Dus omdat ik t forum verlaten heb wil zeggen dat ik niet mag zeggen dat ik niet op commentaar zit ye wachten? Als t je niet bevalt wat wij proberen te doen meld je je vooral niet aan.
Laatst gewijzigd door vwupassen op di 02 jun 2015, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Tom Westendorp » di 02 jun 2015, 17:01

el coche SEAT schreef:
Mij valt wel op dat bij diegene die Premium member zijn en die zich aanmelden bij de Up-perclass, dat de vermelding Premium member wegvalt.
Dat is een keuze. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door el coche SEAT » di 02 jun 2015, 17:48

Petrolhead Tom schreef:
el coche SEAT schreef:
Mij valt wel op dat bij diegene die Premium member zijn en die zich aanmelden bij de Up-perclass, dat de vermelding Premium member wegvalt.
Dat is een keuze. ;)
Heel helder Tom. :whistle:
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

EdUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 229
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 19:18

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door EdUp! » di 02 jun 2015, 18:10

Ik snap de meerwaarde ook niet helemaal. Prima als een groepje zich wil onderscheiden maar waarom moet dat dan expliciet zichtbaar worden op dit forum?
Krijgen clubs als de All Black-ups, The 75'ers, The Sixties, Groovies, Clubbers, Uploaders ook een expliciete vermelding op het forum indien gewenst?

Gebruikersavatar
Up058
Vagling liefhebber
Berichten: 184
Lid geworden op: za 14 jul 2012, 11:54
Locatie: Leeuwarden.

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Up058 » di 02 jun 2015, 18:15

Wat jij wil :whistle:
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Tom Westendorp » di 02 jun 2015, 18:19

Volgens mij is er toch nog wel wat verwarring over het hoe en waarom. Ik zal nog even proberen uit te leggen.

Het is een naam die een club voorstelt. Niets meer, niets minder. Het is niet de bedoeling dat de mensen die zich hebben geregistreerd als Up'perclass member meer privileges krijgen of meer waarde aan de forum deelname hebben of andere zaken. Het is gewoon een extra stukje op de site.

Achter de schermen wordt er veel content gedeeld. Een aantal leden houden ook contact buiten het forum, zo is het idee voor de Up'perclass ontstaan. Het intrinsieke idee er van is: het is zo'n leuk idee, we kunnen ons met zijn allen naar buiten toe makkelijker onderscheiden als club dan als alleen forum lid zodat we dat misschien maar moeten opzetten. Ik heb voorgesteld om het gewoon onder het forum te hangen en op die manier de drempel tot toetreding zo laag mogelijk te houden. Iedereen is welkom, niemand is verplicht om lid te worden.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door vwupassen » di 02 jun 2015, 18:23

+1
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

EdUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 229
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 19:18

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door EdUp! » di 02 jun 2015, 19:15

Het idee van een aparte forum binnen een forum blijft mij ontgaan. Als Up'perclass kan je het meeste prima kwijt onder Meetings.
Waarom andere content (geen idee overigens wat dat moet zijn dan) niet op een plek in de subfora geplaatst kunnen worden ontgaat mij zoals gezegd volledig.

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door vwupassen » di 02 jun 2015, 19:19

EdUp! schreef:Het idee van een aparte forum binnen een forum blijft mij ontgaan. Als Up'perclass kan je het meeste prima kwijt onder Meetings.
Waarom andere content (geen idee overigens wat dat moet zijn dan) niet op een plek in de subfora geplaatst kunnen worden ontgaat mij zoals gezegd volledig.

Dan meld je je niet aan en kijk je er ook verder niet. Het is een toevoeging geen verplichting. Wij zijn geen forum maar een club. Die in samenwerking met Tom een aparte ruimte heeft gekregen op t forum. Ik snap werkelijk niet wat daar niet aan te begrijpen valt. Misgun je mensen een stukje lol? Ben je op t forum om kritiek te geven? Sorry hoor maar ik snap gewoon niet waarom mensen hier negatief over moeten doen. Je HOEFT hier niet te kijken. De rest van het forum verandert niks aan.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
Up058
Vagling liefhebber
Berichten: 184
Lid geworden op: za 14 jul 2012, 11:54
Locatie: Leeuwarden.

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Up058 » di 02 jun 2015, 19:51

Tegen t forum kan niemand tegen op!!

Maar het is gewoon leuk een eigen clup optrichten met alle up lief hebbers hier op t forum.

Wij willen juist GEEN onderscheid maken, en IEDEREEN de MOGELIJKHEID geven om mee te mogen met de Up'perClass..

K heb ook totaal geen getunde auto, op stickers na. Maar dat is alles.

We willen echt GEEN onderscheid maken. Iedereen is hier om liefde te tonen aan de UP!

En een eigen club lijkt ons gewoon leuk, en daarbij is Up'erClass geboren. Gewoon als 'clubnaam'

Maar ieder zijn eigen, en hoop geen afgunst :oops:
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Autheo » di 02 jun 2015, 20:03

EdUp! schreef:Het idee van een aparte forum binnen een forum blijft mij ontgaan. Als Up'perclass kan je het meeste prima kwijt onder Meetings.
Waarom andere content (geen idee overigens wat dat moet zijn dan) niet op een plek in de subfora geplaatst kunnen worden ontgaat mij zoals gezegd volledig.
Als ik het goed heb begrepen, is er helemaal geen sprake van een apart forum binnen een forum. Wat ik wel begrepen heb (correct me if I'm wrong) is dat een aantal enthousiaste forumleden met elkaar heel graag ook deelneemt aan allerlei meetings, die voortkomen vanuit initiatieven die buiten dit forum liggen. En om je buiten dit forum op een meeting te presenteren als een 'club' in plaats van als gewoon maar een forumdeelnemer van het vwupforum is blijkbaar het idee van de Up'perclass Club ontstaan.

Wat mij betreft heel leuk wanneer men met elkaar plezier heeft, en daar anderen van laat mee genieten, ook degenen die geen lid van de club zijn! Ben heel benieuwd wat voor leuke activiteiten er verder uit gaan voortkomen. De prachtige fotosessies vind ik om te smullen, dus wat mij betreft is het een veelbelovende club! Ik heb me nog niet aangemeld, en zal dat waarschijnlijk ook niet doen. De groene kleur die je dan krijgt, is niet mijn smaak, en een Up!perclass club sticker op m'n Mii zou misschien door niet forumleden als wat denigrerend over kunnen komen ;) Maar hoofdreden: ik heb niet zo heel veel tijd om actief aan allerlei meetings mee te doen en zo. Een enkele keer per jaar lukt me misschien, maar ik veronderstel dat de oorspronkelijke forum-meetings door dit initiatief niet ineens afgeschreven zullen zijn.

Maar hoe dan ook, ik zal met veel belangstelling de club volgen. En als ik het goed begrepen heb, ben ik ook altijd welkom als ik geen lid van de club ben, maar eens een keer als vriend van de club mee wil doen. Toch?

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door vwupassen » di 02 jun 2015, 20:10

Autheo schreef:
EdUp! schreef:Het idee van een aparte forum binnen een forum blijft mij ontgaan. Als Up'perclass kan je het meeste prima kwijt onder Meetings.
Waarom andere content (geen idee overigens wat dat moet zijn dan) niet op een plek in de subfora geplaatst kunnen worden ontgaat mij zoals gezegd volledig.
Als ik het goed heb begrepen, is er helemaal geen sprake van een apart forum binnen een forum. Wat ik wel begrepen heb (correct me if I'm wrong) is dat een aantal enthousiaste forumleden met elkaar heel graag ook deelneemt aan allerlei meetings, die voortkomen vanuit initiatieven die buiten dit forum liggen. En om je buiten dit forum op een meeting te presenteren als een 'club' in plaats van als gewoon maar een forumdeelnemer van het vwupforum is blijkbaar het idee van de Up'perclass Club ontstaan.

Wat mij betreft heel leuk wanneer men met elkaar plezier heeft, en daar anderen van laat mee genieten, ook degenen die geen lid van de club zijn! Ben heel benieuwd wat voor leuke activiteiten er verder uit gaan voortkomen. De prachtige fotosessies vind ik om te smullen, dus wat mij betreft is het een veelbelovende club! Ik heb me nog niet aangemeld, en zal dat waarschijnlijk ook niet doen. De groene kleur die je dan krijgt, is niet mijn smaak, en een Up!perclass club sticker op m'n Mii zou misschien door niet forumleden als wat denigrerend over kunnen komen ;) Maar hoofdreden: ik heb niet zo heel veel tijd om actief aan allerlei meetings mee te doen en zo. Een enkele keer per jaar lukt me misschien, maar ik veronderstel dat de oorspronkelijke forum-meetings door dit initiatief niet ineens afgeschreven zullen zijn.

Maar hoe dan ook, ik zal met veel belangstelling de club volgen. En als ik het goed begrepen heb, ben ik ook altijd welkom als ik geen lid van de club ben, maar eens een keer als vriend van de club mee wil doen. Toch?

Autheo.

Jij snapt het concept volledig. Dit is volledig NAAST het forum. De forum meetings zullen gewoon blijven bestaan en daar zullen vast een aantal van ons met plezier naar toekomen. Het is gewoon bedoeld als toevoeging voor degene die dit leuk lijkt. En uiteraard ben je als niet lid welkom op meetings om een keer te komen kijken of graag mooie foto's wil van de auto
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Tom Westendorp » di 02 jun 2015, 21:23

Ik denk dat nu wel duidelijk is wat de bedoeling is, dank voor de mooie heldere uitleg Autheo. Nu weer over tot de orde van de dag.

Petrolhead Tom
Moderator
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Up058
Vagling liefhebber
Berichten: 184
Lid geworden op: za 14 jul 2012, 11:54
Locatie: Leeuwarden.

Re: Oprichting Up'perclass Club

Bericht door Up058 » wo 03 jun 2015, 11:02

Autheo schreef:
EdUp! schreef:Het idee van een aparte forum binnen een forum blijft mij ontgaan. Als Up'perclass kan je het meeste prima kwijt onder Meetings.
Waarom andere content (geen idee overigens wat dat moet zijn dan) niet op een plek in de subfora geplaatst kunnen worden ontgaat mij zoals gezegd volledig.
Als ik het goed heb begrepen, is er helemaal geen sprake van een apart forum binnen een forum. Wat ik wel begrepen heb (correct me if I'm wrong) is dat een aantal enthousiaste forumleden met elkaar heel graag ook deelneemt aan allerlei meetings, die voortkomen vanuit initiatieven die buiten dit forum liggen. En om je buiten dit forum op een meeting te presenteren als een 'club' in plaats van als gewoon maar een forumdeelnemer van het vwupforum is blijkbaar het idee van de Up'perclass Club ontstaan.

Wat mij betreft heel leuk wanneer men met elkaar plezier heeft, en daar anderen van laat mee genieten, ook degenen die geen lid van de club zijn! Ben heel benieuwd wat voor leuke activiteiten er verder uit gaan voortkomen. De prachtige fotosessies vind ik om te smullen, dus wat mij betreft is het een



veelbelovende club! Ik heb me nog niet aangemeld, en zal dat waarschijnlijk ook niet doen. De groene kleur die je dan krijgt, is niet mijn smaak, en een Up!perclass club sticker op m'n Mii zou misschien door niet forumleden als wat denigrerend over kunnen komen ;) Maar hoofdreden: ik heb niet zo heel veel tijd om actief aan allerlei meetings mee te doen en zo. Een enkele keer per jaar lukt me misschien, maar ik veronderstel dat de oorspronkelijke forum-meetings door dit initiatief niet ineens afgeschreven zullen zijn.

Maar hoe dan ook, ik zal met veel belangstelling de club volgen. En als ik het goed begrepen heb, ben ik ook altijd welkom als ik geen lid van de club ben, maar eens een keer als vriend van de club mee wil doen. Toch?
Mooi verwoord ja, en zo is het!!

En natuurlijk kan er bij jou op het raam; Mii'Class :lol:
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset

Gesloten