Maze Mk2 1.3/ 87 project nieuw jaar nieuwe updates

Plaats hier een topic van je andere auto.
MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Mk2 gone, Hello E36 BMW.

Bericht door MAZE » di 04 sep 2018, 01:14

We zijn inmiddels een tijdje verder zit ook steeds wat beter in me vel. Na een hoop ellende zijn er toch ook wat positieve ontwikkelingen.

Zoals jullie al weten heeft de mk2 plaats gemaakt maar waarvoor vraag je je dan af nou z'n opvolger is een BMW 318i uit 1992 geworden 1 van het type E36 in de lakkleur Mauritius blauw metallic. Verders is en zal de auto geheel origineel blijven op een optionele zomerset na in dit geval was styling 13 de kroonkurk in 5x120 in 1992 optioneel leverbaar voor mijn auto.

Moet wel zeggen dat ik er 1 heb met een ronduit fantastische historie zo vind je ze niet afgetrapt verbouwd etcetera deze niet.

De 1e eigenaresse kocht de auto toen ze 60 werd inmiddels is ze 86 jaar oud. Ik ben dus de 2e eigenaar en nu komt het mooiste, de mevrouw heeft deze BMW 26 jaar lang naar 1 en de zelfde dealer gebracht voor wat dan ook ik heb 2 multomappen vol met facturen bonnen etcetera inclusief de aanschaffactuur 52000 gulden in 1992 en das exclusief het alarm en de radio die begin 1993 is gemonteerd waar ik ook alles van heb.

Al met al ben ik erg blij en rijd de auto erg fijn. Helaas staat ie wel geschorst in afwachting van wat werkzaamheden planning 8s 2020 weer buiten te komen.

Ook de daily is inmiddels ingeruild op een cabriolet als daily hier later meer over.

Foto's en progressie van de BMW volgt op z'n tijd.

Ps zal me broer ook even meedelen dat hij zich en z'n vriendin hier moeten aanmelden want die zijn sinds heden middag eigenaars van een 2013 move up automaat met stoelverwarming.

Tot horens

Plaats reactie