Tom zijn Brabus. Pipercross p14 pssssht
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Tom zijn Aygo
Van overgebleven onderdelen een cai gebouwd.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Aaahhhh mijn ogen. Volgende keer ff waarschuwen graag
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Why? Het dashbboard is toch niet super slecht?oppermii schreef:Aaahhhh mijn ogen. Volgende keer ff waarschuwen graag
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Haha ik vin het echt enorm lelijk al die plastic dingen, maar beetje plagen mag tochPetrolhead Tom schreef:Why? Het dashbboard is toch niet super slecht?oppermii schreef:Aaahhhh mijn ogen. Volgende keer ff waarschuwen graag
- Autheo
- Donateur member
Ondanks de plaatjes begrijp ik niet precies wat je met cai bedoelt. Ik ken cai als centrale antenne-inrichting, maar dat herken ik niet in de foto's, hoewel het misschien iets met die telefoonhouder te maken heeft. Is die stalen U-bocht dan soms een soort antennesignaalversterker?Petrolhead Tom schreef:Van overgebleven onderdelen een cai gebouwd.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Cold Air Intake
je weeet dat ook de vag drieling gewoon plastic fantastic is he? Je kunt een 2005 model auto niet met een 2012 gaan vergelijken.oppermii schreef:Haha ik vin het echt enorm lelijk al die plastic dingen, maar beetje plagen mag tochPetrolhead Tom schreef:Why? Het dashbboard is toch niet super slecht?oppermii schreef:Aaahhhh mijn ogen. Volgende keer ff waarschuwen graag
Sommige dingen zijn zelfs beter in die drieling, denk aan de plaatsing en het formaat van de alarmlichtenknop
@tom: al plannen voor de audio? Ik kan me voorstellen dat gezien je vorige auto's je geen genoegen neemt met de 2x14w karton
Sent from my XT897
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hahahaha Audio? Dat heb ik voor elkaar gemaakt door die cold air intake. Ik geef niks om audio. De Honda had ook een kapotte speaker. Ik vind het wel best.
Ok ik kon er echt niets mee(geen draaiknop voor volume, geen bt e.d.). Mijn kofferbak werd een subwoofer etc... up laat ik lekker standaard op dat gebied )
Sent from my XT897
Sent from my XT897
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik kwam er vandaag achter dat ik zelf vier speakers heb.RobertJ schreef:Ok ik kon er echt niets mee(geen draaiknop voor volume, geen bt e.d.). Mijn kofferbak werd een subwoofer etc... up laat ik lekker standaard op dat gebied )
Sent from my XT897
Je hebt zelf 4 gaten waar je geluid uit kan laten komen?Petrolhead Tom schreef:Ik kwam er vandaag achter dat ik zelf vier speakers heb.RobertJ schreef:Ok ik kon er echt niets mee(geen draaiknop voor volume, geen bt e.d.). Mijn kofferbak werd een subwoofer etc... up laat ik lekker standaard op dat gebied )
Sent from my XT897
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Inmiddels ruim 800 kilometer met de Aygo gereden en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. De stoelen zijn niet heel geweldig dus wellicht dat er een kuipje in komt voor de bestuurder.
Donderdag wordt een gave dag! Eerst naar Spa om daar een uurtje te rijden en daarna naar de Nurburgring om daarna daar nog een paar rondjes te rijden met de Aygo. Filmpjes volgen uiteraard.
Donderdag wordt een gave dag! Eerst naar Spa om daar een uurtje te rijden en daarna naar de Nurburgring om daarna daar nog een paar rondjes te rijden met de Aygo. Filmpjes volgen uiteraard.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Die Aygo is dus echt alles wat ik in een auto zoek. Ik zal wel een serieuze afwijking hebben of zo. Wat me alleen niet zo aanstaat zijn de stoelen. Dat ga ik dus even oplossen vanmiddag.
Stay tuned!
Stay tuned!
Het is misschien geen lexus en er missen misschien wat opties(cc)... maar veel hadden we jaren terug ook niet. Heel logisch dus, en als je em over een paar jaar voor 3300 kan verkopen heb je wss lekker goedkoop geredenPetrolhead Tom schreef:Die Aygo is dus echt alles wat ik in een auto zoek. Ik zal wel een serieuze afwijking hebben of zo. Wat me alleen niet zo aanstaat zijn de stoelen. Dat ga ik dus even oplossen vanmiddag.
Stay tuned!
Je gaat alleen wel een airbag inleveren met een andere stoel?
Sent from my XT897
Dus er komt geen up! meer?Petrolhead Tom schreef:Die Aygo is dus echt alles wat ik in een auto zoek.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Autheo
- Donateur member
Tja, iemand zonder Mii-Citigo-Up! als beheerder van een upforum zal vast wel een afwijking hebben… Maar die is dan zeker niet de enige, want voor ons die daar allemaal van meegenieten zal dat ook wel gelden.Petrolhead Tom schreef:Die Aygo is dus echt alles wat ik in een auto zoek. Ik zal wel een serieuze afwijking hebben of zo.
Ik zeg het maar zo: we hebben allemaal onze eigen-aardigheden!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
De aygo heeft het super gedaan op spa al is de uitlaat wel kapot. Uitgebreid verslag volgt.
Ben benieuwd Tom!Petrolhead Tom schreef:De aygo heeft het super gedaan op spa al is de uitlaat wel kapot. Uitgebreid verslag volgt.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Even een copy paste van het Mini forum.
Man dit heb ik gemist! Zo kan ik mijn verslag het beste beginnen. Afgelopen donderdag was de dag waar ik lang naar uitgekeken heb. Ongeveer een maand geleden vroeg Spenki mij of ik mee wilde naar Spa. We zouden zijn racemini gaan proberen en lekker een uurtje gaan sturen.
Vorige week zondag veranderde dat plan ineens. Ik heb inmiddels zelf weer een auto waar ik wat lol mee wil hebben en dus heb ik Timini gevraagd of ik me ook nog in kon schrijven voor het uur op Spa. Dat was geen probleem. Spenki en ik besloten direct daarop dat we daarna dan naar de ring zouden gaan. Doordat Spenki een plaatsje over had en Fabian niet mee kon schoof Ipsje gezellig aan.
Afgelopen donderdag was het eindelijk zover. Om 5 uur ging de wekker. Om 6 uur verzamelen bij Auto Spenkelink en op naar Spa. De reis verliep aardig. Tussen oberhausen en Essen raakte ik iedereen kwijt en reed ik rustig zelf door. Bij het passeren van de Belgische grens direct de maximumsnelheid in acht genomen met de flitsmarathon van 24 uur in het achterhoofd op de 17e april van 2014. Gaat het toch nog mis! Bij het inrijden van werkzaamheden blijkbaar niet goed opgelet. Echt balen. 135 euro lichter. Niet het beste begin van de dag.
Vlak daarna arriveerde ik op Spa waar de rest al verzameld had. Wat een gave Mini's zaten ertussen zeg! Echt leuk om te zien! Daarna een korte briefing waarna het rijden kon beginnen.
Spa. Dat is toch wel even wat anders. Wat een baan! Na het wegrijden uit de pits ga je direct naar beneden richting eau rouge. Wat een bocht! Direct omhoog waarna een eindeloos lang recht stuk volgt (in de Aygo tenminste ). Echt een heerlijk circuit. Ik heb me kostelijk vermaakt. Alle lof voor Skylimit en Driving Fun en alle deelnemers. Wat werd er netjes gereden zeg. Ik vond het ook jammer om te horen dat Tom Boonen zijn F430 kort had gereden later op de dag. Erg zonde.
Daarna naar de Nurburgring. Na een schitterende toer door het Belgische en Duitse land kwamen we aan bij de Ring met nog drie Mini's en één Aygo. Het was al behoorlijk druk bij de ring. Gelukkig konden we nog parkeren op de parkeerplaats voor de ingang. Snel even een rondje gekocht en toen kon het wachten beginnen. Ik wilde direct de baan op zodra de ring open zou gaan omdat je weet dat het wachten op een baansluiting bij dit soort dagen nooit lang duurt. Dat bleek ook omdat ik tijdens mijn eerste ronde al een KTM Xbow in de vangrail zag staan en een wiel zo'n 100 meter verderop zag liggen. Het rondje ring ging lekker. Gewoon rustig aan gedaan en genoten van het rijden op de ring. Na het rondje maar huiswaarts gekeerd om nog even na te genieten van een schitterende dag.
Paar foto's: