FunPlay met een BMW 2002
FunPlay met een BMW 2002
Ik had mij al in het andere forum onderdeel voorgesteld onder de noemer FunPlay (Mii)
En naast de dagelijkse auto's, een VW Golf Variant leasert en straks de Seat Mii, hebben we ook nog een oldtimer.
Een Chamonix witte BMW 2002 sedan uit 1971
2 liter viercilinder van zo'n 100pk
Handgeschakelde 4-bak met achterwiel aandrijving.
Hier een paar foto's:
Duits Autosport Festival 2010
Met deze auto rijden we regelmatig toertochten ergens in Nederland of bezoek ik een BMW of oldtimer evenement.
En ook gaan we regelmatig op een mooie dag een stukje rijden.
De auto is voorzien van gordels, ook achterin, zodat de kinderen ook mee kunnen
Groeten,
Arjan
En naast de dagelijkse auto's, een VW Golf Variant leasert en straks de Seat Mii, hebben we ook nog een oldtimer.
Een Chamonix witte BMW 2002 sedan uit 1971
2 liter viercilinder van zo'n 100pk
Handgeschakelde 4-bak met achterwiel aandrijving.
Hier een paar foto's:
Duits Autosport Festival 2010
Met deze auto rijden we regelmatig toertochten ergens in Nederland of bezoek ik een BMW of oldtimer evenement.
En ook gaan we regelmatig op een mooie dag een stukje rijden.
De auto is voorzien van gordels, ook achterin, zodat de kinderen ook mee kunnen
Groeten,
Arjan
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: FunPlay met een BMW 2002
Super!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Wat gaaf zeg! Ben een echte BMW liefhebber. Mooi om te zien dat er nog klassiekers in zo'n top staat zijn.
Mooie 2002! Altijd al fan van geweest. Klasse!
Maare, met wij, bedoel je die drie dames en jij? Waar laat je de kinderen dan? Of zijn dat de kinderen? Ff serieus, superauto!
Maare, met wij, bedoel je die drie dames en jij? Waar laat je de kinderen dan? Of zijn dat de kinderen? Ff serieus, superauto!
-
- Vagling liefhebber
Hallo Arjan,
Jeugdsentiment. Samen met de Alfa Romeo Giulia de eerste sportieve sedans waarbij de BMW destijds voor mij de ultieme snelle sedan was. 100 pk en weinig gewicht stonden garant voor aansprekende prestaties. Eind jaren zeventig had ik een van eerste BMW 2500's (1968), ook zo'n lekkere auto met een geweldige motor. (2000 motor met 2 cilinders extra)
Groet,
Edwin
Jeugdsentiment. Samen met de Alfa Romeo Giulia de eerste sportieve sedans waarbij de BMW destijds voor mij de ultieme snelle sedan was. 100 pk en weinig gewicht stonden garant voor aansprekende prestaties. Eind jaren zeventig had ik een van eerste BMW 2500's (1968), ook zo'n lekkere auto met een geweldige motor. (2000 motor met 2 cilinders extra)
Groet,
Edwin
Audi A8 D3 en andere auto's
Weer zo'n gave klassieker hier op het forum.
Mooi dat die vrouwen een jonger bouwjaar hebben
Mooi dat die vrouwen een jonger bouwjaar hebben
Gr. Michel
Grappig te vernemen dat de oldtimers het goed doen hier op het forum.
Had ook al een aantal andere oldtimers gezien hier.
De auto is in de basis eigenlijk nog helemaal origineel.
Wilde destijds wel wat gekke dingen uit gaan halen maar ben blij dat dit dat niet heb gedaan.
Het standaard stuur is vervangen voor een Ti/Tii sportstuur.
Het onderstel is voorzien van Koni gele sportdempers welke in de middenstand gesteld zijn.
Een veerpootbrug om het overhellen in bochten te verminderen.
Verder is de hele voortrein (stuurinrichting en alle aanverwante onderdelen) voorzien van nieuwe rubbers en kogels en zijn de stabilisatoren met nieuw materiaal strakker gesteld voor beter stuurgedrag en wegligging.
De ontsteking voorzien van een Pertronix contactpunt vervanger en een hoog voltage bobine (Flamethrower)
Dit heeft als resultaat dat de auto sneller oppakt bij gas geven en door de sterkere bobine een veel betere vonk geeft wat weer beter is voor de verbranding.
De auto is voorzien van 14 inch BMW 3-serie velgen in de Alpina style.
Groeten,
Arjan
Had ook al een aantal andere oldtimers gezien hier.
De auto is in de basis eigenlijk nog helemaal origineel.
Wilde destijds wel wat gekke dingen uit gaan halen maar ben blij dat dit dat niet heb gedaan.
Het standaard stuur is vervangen voor een Ti/Tii sportstuur.
Het onderstel is voorzien van Koni gele sportdempers welke in de middenstand gesteld zijn.
Een veerpootbrug om het overhellen in bochten te verminderen.
Verder is de hele voortrein (stuurinrichting en alle aanverwante onderdelen) voorzien van nieuwe rubbers en kogels en zijn de stabilisatoren met nieuw materiaal strakker gesteld voor beter stuurgedrag en wegligging.
De ontsteking voorzien van een Pertronix contactpunt vervanger en een hoog voltage bobine (Flamethrower)
Dit heeft als resultaat dat de auto sneller oppakt bij gas geven en door de sterkere bobine een veel betere vonk geeft wat weer beter is voor de verbranding.
De auto is voorzien van 14 inch BMW 3-serie velgen in de Alpina style.
Groeten,
Arjan
- Autheo
- Donateur member
Heerlijk dat je ons laat meegenieten met zo'n mooie klassieker! Da's toch echt wel het betere werk!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Heb gezien dat het al een ouder topic is maar wat een gaaf ding, was mijn allereerste auto en daar heb ik veel plezier mee gehad super