Up out /GP works in
Up out /GP works in
UP WEG >> GP ERIN.
Up weg // Mini John Cooper works GP twee zitter van een gelimiteerde oplage bij bertone gebouwd in italie erin.
Motorsport pursang (af fabriek 218pk nu met chip en andere polie 242pk)
Wilde eerst op een Up Gt wachten maar da,s het dan toch ook nét niet met die110 pks volgens mij...
Up weg // Mini John Cooper works GP twee zitter van een gelimiteerde oplage bij bertone gebouwd in italie erin.
Motorsport pursang (af fabriek 218pk nu met chip en andere polie 242pk)
Wilde eerst op een Up Gt wachten maar da,s het dan toch ook nét niet met die110 pks volgens mij...
Laatst gewijzigd door Vw-power op ma 30 sep 2013, 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Up out /GP works in
Sodeknetter ! Geweldig bommetje zeg....
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Re: Up out /GP works in
Dan had ik ook niet op de UP! GT gewacht
Mooie auto.En zeker met die PK's.
Veel plezier.
Mooie auto.En zeker met die PK's.
Veel plezier.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Re: Up out /GP works in
Niet om lullig te doen maar up gt of deze is wel een heel groot verschil. Net of je zegt ik heb geen golf r32 maar een Porsche gekocht haha. Waarom überhaupt de twijfel??
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Re: Up out /GP works in
Na toch best veel tijd,(3maanden)
goed rondkijken,nadenken en onderhandelen heb ik deze nu haastwel voor het toekomstig Up GT geld
twijfel?.... nee
Jammer wel dat ''t tegenwoordig allemaal kleiner goedkoper en zuiniger moet.
Het gaat nergens meer over.
Over een paar jaar rijden er tienduizenden Up citigo,s en Mii,s aygo,s Hyundai,s en noem ze allemaal maar op.
Die markt wordt langzaam verzadigd en wat is zo,n autootje dan uberhaubt nog waard?
Hoe houden zo,n piepkleine motortjes zich van al die aangeboden autookes zich na 150.oookms...?
vooral dadelijk in snelle TI versies met turbo,s daar wordt veel gevraagd van zo,n piepklein motortje.
Volgens mij heeft nog niemand hier echt over nagedacht
Persoonlijk is dit voor mij nog een kans om een nog redelijk betaalbaar en compacte vierwieler met échte ouderwetse emotie te kunnen sturen die voor altijd een bepaalde verzamelaars restwaarde zal blijven behouden.
en ach, ik leef ook maar een keer.
Dus daarom nu deze met ouderwetse fun voor de hobby erbij.
goed rondkijken,nadenken en onderhandelen heb ik deze nu haastwel voor het toekomstig Up GT geld
twijfel?.... nee
Jammer wel dat ''t tegenwoordig allemaal kleiner goedkoper en zuiniger moet.
Het gaat nergens meer over.
Over een paar jaar rijden er tienduizenden Up citigo,s en Mii,s aygo,s Hyundai,s en noem ze allemaal maar op.
Die markt wordt langzaam verzadigd en wat is zo,n autootje dan uberhaubt nog waard?
Hoe houden zo,n piepkleine motortjes zich van al die aangeboden autookes zich na 150.oookms...?
vooral dadelijk in snelle TI versies met turbo,s daar wordt veel gevraagd van zo,n piepklein motortje.
Volgens mij heeft nog niemand hier echt over nagedacht
Persoonlijk is dit voor mij nog een kans om een nog redelijk betaalbaar en compacte vierwieler met échte ouderwetse emotie te kunnen sturen die voor altijd een bepaalde verzamelaars restwaarde zal blijven behouden.
en ach, ik leef ook maar een keer.
Dus daarom nu deze met ouderwetse fun voor de hobby erbij.
Laatst gewijzigd door Vw-power op zo 15 sep 2013, 09:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Up out /GP works in
Ok qua aankoop heb je het goed voor elkaar. Had wel een behoorlijk prijsverschil verwacht.
Hoe houden de motortjes zich na 150000km? Kijk naar de vw Polo aygo c1 107, die rijden ook nog steeds na 150000km zonder probleem en zijn ook allemaal 3 cil
Daarnaast moet het steeds goedkoper omdat alles steeds duurder word en sommige mensen steeds minder geld overhouden om een "grotere" auto te rijden. Inleveren op luxe maar wel meer gemak hebben in je financiële situatie. Als ik het geld zou hebben zou er ook nog steeds een Seat Leon in de straat staan maar ik heb nu 120 euro extra in de maand die ik goed kan gebruiken.
Dit is niet om je aan te vallen maar niet iedereen heeft het geld om zo'n kicke bak op de weg te houden. En ik vind dat ze met de drieling een goede degelijke auto verkopen, die niet te duur is en goedkoop op de weg te houden is.
Hoe houden de motortjes zich na 150000km? Kijk naar de vw Polo aygo c1 107, die rijden ook nog steeds na 150000km zonder probleem en zijn ook allemaal 3 cil
Daarnaast moet het steeds goedkoper omdat alles steeds duurder word en sommige mensen steeds minder geld overhouden om een "grotere" auto te rijden. Inleveren op luxe maar wel meer gemak hebben in je financiële situatie. Als ik het geld zou hebben zou er ook nog steeds een Seat Leon in de straat staan maar ik heb nu 120 euro extra in de maand die ik goed kan gebruiken.
Dit is niet om je aan te vallen maar niet iedereen heeft het geld om zo'n kicke bak op de weg te houden. En ik vind dat ze met de drieling een goede degelijke auto verkopen, die niet te duur is en goedkoop op de weg te houden is.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- henri
- Forum eindbaas
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Up out /GP works in
Hier kan ik me iets bij voorstellen. Er zijn zoveel auto's te koop, die erg snel zijn en een uitstekende wegligging hebben. Maar een auto, waarin rijden een belevenis is, is vandaag de dag zeldzaam. Het heerlijke uitlaatgeluid (veel lekkerder dan met de latere turbo-versies) i.c.m. een jankende compressor én een speelse wegligging maken de eerste serie Cooper S voor mij een uiterst begeerlijke auto.Vw-power schreef:voor mij,
is dit nog een van de betaalbare vierwielers met échte emotie.
Het enige wat mij van de Mini tegenstaat, is het overgestileerde interieur, maar dat is persoonlijk.
Je hebt wel gelijk één van de meest exclusieve uitvoeringen gekocht. Wordt dit een blijvertje; net als de E30 M3?
Re: Up out /GP works in
Het is natuurlijk een klein beetje appels en peren vergelijken. Voor een nieuwe GT geld kun je idd veel andere (maar dus 'oudere') vermogende auto's kopen.... Dat is wat je wil. De 1.6 jes in de MINI zijn volgens mij ook niet überbetrouwbaar. Zeker niet als er zo'n berg pk's uit gepeuterd zijn. Alleen de fun die de GP je levert, daar zal geen andere auto aan kunnen tippen ja.....Vw-power schreef:heel makkelijk.
Na veel tijd,(3maanden)
goed rondkijken,nadenken
en behoedzaam onderhandelen
heb ik deze nu haastwel voor toekomstig Up GT geld
twijfel?
nee.
Alleen jammer dat t tegenwoordig allemaal kleiner goedkoper en zuiniger moet.
Het gaat nergens meer over.
Hoe houden zo,n piepkleine motortjes zich van al die aangeboden autookes zich na 150.oookms...?
Daar heeft nog niemand echt over nagedacht
voor mij,
is dit nog een van de betaalbare vierwielers met échte emotie.
en je leeft maar een keer.
Dus waarom geen ouderwetse fun,voor de hobby erbij.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Re: Up out /GP works in
zeg maar zo,henri schreef:Hier kan ik me iets bij voorstellen. Er zijn zoveel auto's te koop, die erg snel zijn en een uitstekende wegligging hebben. Maar een auto, waarin rijden een belevenis is, is vandaag de dag zeldzaam. Het heerlijke uitlaatgeluid (veel lekkerder dan met de latere turbo-versies) i.c.m. een jankende compressor én een speelse wegligging maken de eerste serie Cooper S voor mij een uiterst begeerlijke auto.Vw-power schreef:voor mij,
is dit nog een van de betaalbare vierwielers met échte emotie.
Het enige wat mij van de Mini tegenstaat, is het overgestileerde interieur, maar dat is persoonlijk.
Je hebt wel gelijk één van de meest exclusieve uitvoeringen gekocht. Wordt dit een blijvertje; net als de E30 M3?
zeg nooit nooit,
feit is wel dat hier de komende jaren onderdelen voor beschikbaar zullen zijn.
Bij Bmw AG waait sinds een paar jaar een andere wind en is voor de klassiekers net als de M3-E30 het steeds moeilijker uberhaubt nog onderdelen te verkrijgen.
kijk naar de vele mooie klassieke Vw modellen waar allang geen schroef meer van leverbaar is.
Ik kies nu dan eindelijk na jaren (sukkelen )voor geen gedoe en toch bere fun.
Re: Up out /GP works in
Dit is ook gewoon een 4cyl 1.6 met compressorVw-power schreef:heel makkelijk.
Na veel tijd,(3maanden)
goed rondkijken,nadenken
en behoedzaam onderhandelen
heb ik deze nu haastwel voor toekomstig Up GT geld
twijfel?
nee.
Alleen jammer dat t tegenwoordig allemaal kleiner goedkoper en zuiniger moet.
Het gaat nergens meer over.
Hoe houden zo,n piepkleine motortjes zich van al die aangeboden autookes zich na 150.oookms...?
Daar heeft nog niemand echt over nagedacht
voor mij,
is dit nog een van de betaalbare vierwielers met échte emotie.
en je leeft maar een keer.
Dus waarom geen ouderwetse fun,voor de hobby erbij.
Niks ouderwets aan..
Ouderwets dan lag er een 6cyl in.. enkel atmosferisch.
Maar gz.
Mooi ding.
Re: Up out /GP works in
Ik bedoelde ouderwets leuk rijgenot zoals vroegerdvh schreef:Dit is ook gewoon een 4cyl 1.6 met compressorVw-power schreef:heel makkelijk.
Na veel tijd,(3maanden)
goed rondkijken,nadenken
en behoedzaam onderhandelen
heb ik deze nu haastwel voor toekomstig Up GT geld
twijfel?
nee.
Alleen jammer dat t tegenwoordig allemaal kleiner goedkoper en zuiniger moet.
Het gaat nergens meer over.
Hoe houden zo,n piepkleine motortjes zich van al die aangeboden autookes zich na 150.oookms...?
Daar heeft nog niemand echt over nagedacht
voor mij,
is dit nog een van de betaalbare vierwielers met échte emotie.
en je leeft maar een keer.
Dus waarom geen ouderwetse fun,voor de hobby erbij.
Niks ouderwets aan..
Ouderwets dan lag er een 6cyl in.. enkel atmosferisch.
Maar gz.
Mooi ding.
6cilinder is leuk vooral 3.0 of 3.2 M3.
Maar daar hangt meteen in alle opzichten een ander kostenplaatje aan.
p.s.
kijk maar eens op you tube.
Hangt een Gp achterop Porsche Gt3 en M3CSL
deze laatste wordt zelfs voorbijgereden in de bochten.
Heerlijk zo,n gierende compressor met overal maximaal koppel.
En dus ook geen "turbogat"
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13487
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Up out /GP works in
Heel gaaf! Al moet je die pk's wel met een korreltje zout nemen. Ik loop al heel wat jaartjes mee bij de mini club en als je meer dan 250 pk uit een jcw gp wilt halen moet je verdergaan dan een chip en poelie. Een fantastisch bommetje is het zeker! Veel plezier ermee.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ