Ik word steeds uitgelogged

Hier vind u de algemene voorwaarden en de nieuwtjes omtrent het forum.
Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik word steeds uitgelogged

Bericht door TwitNour » za 31 mar 2018, 19:44

@oppermii Maak anders even een Gmail of zo aan en verander je account-email op het forum. Kijken of dat wel werkt? Je kunt zelf ook experimenten natuurlijk.

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Ik word steeds uitgelogged

Bericht door oppermii » wo 11 apr 2018, 18:00

Petrolhead Tom schreef:
oppermii schreef:
Trea schreef:Ik krijg inmiddels wel de mails weer binnen :dance:
Ah, weer iemand die er last van heeft/had.
Ik weet niet wat je doel is maar als je denkt dat ik de mail instellingen ga aanpassen omdat jij geen e-mails ontvangt dan moet ik je teleurstellen. Dit forum draait al 6 jaar, zonder problemen, hartstikke goed en stabiel. Als er één hele kleine groep is die hinder ondervind van de wijze waarop e-mails worden verstuurd dan is dat voor mij als webmaster prima acceptabel je stemmingmakerij kun je dus laten zitten.
Het gaat mij niet om stemming makerij. Jij denkt dat het alleen om mij gaat, maar het gaat om iedereen met en hotmail.com, msn.com, live.com, outlook.com, hotmail.co.uk adres en iedereen die via school of werk bij office365 of outlook.com zit met een eigen domeinnaam.

Dat het een kleine groep is zou kunnen. Het is echter ook zo dat als de mails niet werken, mensen zich niet kunnen registreren. Dus dan zal die groep ook nooit groeien.

Ik had al eerder gezegd dat het aan jou is wat je er mee doet. Ik krijg het idee dat je je aangevallen voelt, terwijl ik gewoon een advies probeer te geven over de best practices omtrent het versturen van e-mail. Maar misschien moet ik geen ongevraagd advies geven, dus laten we er maar over op houden. De mails werken sinds 2-3 weken weer, dus vooralsnog kunnen mensen vooruit.

TwitNour schreef:@oppermii Maak anders even een Gmail of zo aan en verander je account-email op het forum. Kijken of dat wel werkt? Je kunt zelf ook experimenten natuurlijk.
Zoals eerder gezegd door mij en anderen zijn de mails ongeveer 2-3 weken geleden weer begonnen met werken.

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik word steeds uitgelogged

Bericht door TwitNour » ma 04 jun 2018, 03:23

Is het geen tijd voor SSL? Op iOS wordt je website in ieder geval als niet veilig beschouwd bij het inloggen.

Comodo levert gratis certificaten. Misschien kun je daar eens kijken, Tom?
Bijlagen
F462854E-304F-47CA-B34C-0414722FBE25.jpeg

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ik word steeds uitgelogged

Bericht door Tom Westendorp » ma 04 jun 2018, 08:06

Twitnour grappig dat je er over zegt. Gisteren andere webhosting aangevraagd met SSL certificaat. Moet nu alleen de website gaan migreren en dat heeft nog iets meer voeten in de aarde dan ik dacht. Wordt aan gewerkt dus!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik word steeds uitgelogged

Bericht door TwitNour » ma 04 jun 2018, 08:10

Welke webhost ga je naartoe? :)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ik word steeds uitgelogged

Bericht door Tom Westendorp » ma 04 jun 2018, 12:40

We blijven vanzelfsprekend bij Sohosted. Alleen nu de uitgebreide hosting inclusief certificaat.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik word steeds uitgelogged

Bericht door TwitNour » ma 04 jun 2018, 12:41

Betaal je daarvoor bij SoHosted? :O

Plaats reactie