Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Ron UP » za 30 mar 2013, 10:50

Dat is toch dat als je je sproeier hebt gebruikt achter, dat ie daarna nog 1 keer extra wist?
Dat hebben ze bij mijn up wel geactiveerd hoor. Werkt gewoon
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Vagtechniek
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 20:38

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Vagtechniek » za 30 mar 2013, 12:32

Nee is niet mogelijk.
@Ron, je tellernaalden sweepen even naar max als je je contact aan zet.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Ron UP » za 30 mar 2013, 13:01

Aha dat dus :D waarom zou je dat willen hebben? :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Ron UP op za 30 mar 2013, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door GuidoUp » za 30 mar 2013, 13:03

Het leuk mij ook wel een luxe item

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door JCDNL » za 06 apr 2013, 23:54

Het is nog nergens aangehaald, maar kan ik door lang drukken op de OPEN knop van de sleutel op afstand de portierramen laten zakken? Het is ideaal in de zomer om de auto op afstand te kunnen laten luchten voor je die doodsklap moet krijgen als je in de auto kruipt...

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Blackupzhz » zo 07 apr 2013, 06:21

JCDNL schreef:Het is nog nergens aangehaald, maar kan ik door lang drukken op de OPEN knop van de sleutel op afstand de portierramen laten zakken? Het is ideaal in de zomer om de auto op afstand te kunnen laten luchten voor je die doodsklap moet krijgen als je in de auto kruipt...
Is volgens mij al wel besproken, maar was dacht ik niet mogelijk.

Ik vind dar overigen s ook altijd een fijne functie op mijn Golfie.
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Gebruikersavatar
STB
Forum newbie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 02 apr 2013, 14:08

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door STB » zo 07 apr 2013, 10:11

Bediening voor de ramen is niet aangesloten op de CanBus; het is een losse 'unit' in de auto die niet in contact staat met het brein. Helaas dus niet mogelijk, had ik zelf ook een van de leukste opties gevonden! :-)

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door JCDNL » zo 07 apr 2013, 11:14

da's lekker dan... thanks for clearing that UP!

Gebruikersavatar
Antera
Vagling liefhebber
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Antera » zo 07 apr 2013, 15:10

JCDNL schreef:Het is nog nergens aangehaald, maar kan ik door lang drukken op de OPEN knop van de sleutel op afstand de portierramen laten zakken? Het is ideaal in de zomer om de auto op afstand te kunnen laten luchten voor je die doodsklap moet krijgen als je in de auto kruipt...

helaas geen testauto om te testen of het met een aangepaste knop en eventueel aanpassen codering raammotor moet kunnen heb dit ook met mijn octavia toen aangepast:

linkie
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09

Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage

Gebruikersavatar
My1stIbi
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 18:41
Locatie: Enkhuizen

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door My1stIbi » zo 07 apr 2013, 15:35

Er zitten helaas geen modules in de deuren, dus die zouden dan ook nog ingebouwd moeten worden.

Gebruikersavatar
Antera
Vagling liefhebber
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 16 nov 2012, 21:14
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Antera » zo 07 apr 2013, 18:43

My1stIbi schreef:Er zitten helaas geen modules in de deuren, dus die zouden dan ook nog ingebouwd moeten worden.

Nu je het zegt ja. de knop heeft zo ie zo een klein geheugen om de puls te geven ( weerstand) maar weet niet hoe de ramen ermee omgaan dan. Misschien kan er een soort tijdrelais tussen maar is de vraag of de puls te onderscheiden is van kort drukken of verder drukken
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09

Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door JCDNL » zo 07 apr 2013, 19:24

Nou ik vind het altijd bloed irritant als je het raam maar een klein stukje open wilt zetten en zo 4x zit bij te corrigeren op dit foefje. Nee dan blijf ik er wel vanaf ;-)

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door N!jntje » do 18 apr 2013, 10:06

De comfort module is daarvoor nodig. Ik heb eerder al gekeken of het mogelijk is om de raamschakelaars van de elektrische bediening te veranderen. Maar dan blijft het zo dat de comfort module nodig is. De comfort variant zorgt ervoor dat je ramen uiteindelijk geschakeld word via je computer van de auto. (zo had ik het althans begrepen )

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Bhuddymahn » zo 21 apr 2013, 12:52

Voor de coming home functie moet het grootlicht even bediend worden, dat werkt bij ons ook maar alleen door de stengel naar je toe te trekken. Wanneer ik hem van me af duw gebeurt er niets als ik uitstap. Hoe kan ik voorkomen dat eerst het grootlicht flitst?
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Pop Up! » zo 21 apr 2013, 19:41

Bhuddymahn schreef:Voor de coming home functie moet het grootlicht even bediend worden, dat werkt bij ons ook maar alleen door de stengel naar je toe te trekken. Wanneer ik hem van me af duw gebeurt er niets als ik uitstap. Hoe kan ik voorkomen dat eerst het grootlicht flitst?
Volgens mij is dat ook de enige manier dat het werkt, het grootlicht flitst altijd dan....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
klaas
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: za 02 feb 2013, 13:48

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door klaas » zo 28 apr 2013, 15:46

vraagje,

is er in het noorden ook iets waar je die Vagcom instellingen kan laten doen?

ik woon in Leeuwarden en even een ritje Nuenen is wel kostbaar (UP! is wel zuinig)

groet Klaas

Gebruikersavatar
My1stIbi
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 18:41
Locatie: Enkhuizen

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door My1stIbi » di 30 apr 2013, 12:06

Op verschillende fora zijn er mensen met een VCDS-kabel die je kunnen helpen. Hier bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door DonkUp » di 11 jun 2013, 22:05

Er zat gisteren een Audi A3 achter me en het viel me op dat bij het richting aangeven de DRL aan die zijde minder fel (stadslicht) ging branden. Zodra de richtingaanwijzer uit ging, brandde de DRL weer vol. Zou dit ook bij de Up! kunnen? Door het verschil in lichtsterkte werd het contrast met de richtingaanwijzer groter. Mij lijkt het wel wat :)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Psycho_Mantis » wo 12 jun 2013, 11:32

DonkUp schreef:Er zat gisteren een Audi A3 achter me en het viel me op dat bij het richting aangeven de DRL aan die zijde minder fel (stadslicht) ging branden. Zodra de richtingaanwijzer uit ging, brandde de DRL weer vol. Zou dit ook bij de Up! kunnen? Door het verschil in lichtsterkte werd het contrast met de richtingaanwijzer groter. Mij lijkt het wel wat :)
Is wel super gaaf
Maar ben bang dat je dat kan vergeten...
Of je moet een after market ding ertussen zetten, denk eens aan de US running lights bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
Gaaf01
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 16 jan 2013, 20:11

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Gaaf01 » wo 12 jun 2013, 18:00

My1stIbi schreef:Op verschillende fora zijn er mensen met een VCDS-kabel die je kunnen helpen. Hier bijvoorbeeld.
Ik zie dat er één in Volendam zit en dat is vlak bij mij. Hoe kom ik dan ik contact met die persoon. Of ben ik nou blond!?
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen

Plaats reactie