Te koop wegens velgen overschot:
4 stuks TEC by ASA AS1 Silver in 17 inch (in principe het liefst zonder banden, evt met (zitten momenteel 205/40/17 Minerva op))
Velgen zijn nieuw (2 mnd onder de auto gezeten, banden hebben nog voldoende profiel ik schat in 6-7mm)
Zijn volledig schadevrij
Steek is 4 x 98 (met schuifbouten passend onder 4 x 100)
ET waarde is 35
Zitten volkswagen embleempjes op (stickers)
(vergeten te vermelden velgen zijn 7J breed voor en achter)
Vraagprijs zonder banden €250,-
Incl banden €400,-
Velgen zijn nieuw zonder banden per stuk €100,68 bij velgenshop.nl
Bij interesse PM of reageer hier op
TEC by Asa AS1 Silver 17"
TEC by Asa AS1 Silver 17"
Laatst gewijzigd door vwupassen op di 27 mei 2014, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: TEC by Asa AS1 Silver 17"
Nette set! Nette advertentie!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Forum newbie
Ik heb interesse in je velgen, wel zonder banden
Heb je een PM gestuurd.Nightrider schreef:Ik heb interesse in je velgen, wel zonder banden
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Pricedrop:
Mogen nu weg voor 400 incl banden
Mogen nu weg voor 400 incl banden
Kan slotje op. Velgen zijn sold