ORIGINELE MIDDENARMSTEUN Up! / Mii / Citygo
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
ORIGINELE MIDDENARMSTEUN Up! / Mii / Citygo
Originele armsteun t.b.v. Volkswagen Up! / Seat Mii / Skoda Citigo.
€ 265,- inclusief BTW en montage door alle dealers in Nederland.
HIJ IS ER DUS ECHT!
€ 265,- inclusief BTW en montage door alle dealers in Nederland.
HIJ IS ER DUS ECHT!
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'
- High-up!
- Vagling liefhebber
Re: ORIGINELE MIDDENARMSTEUN Up! / Mii / Citygo
265,-
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat is bijzonder veel geld!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Het plastic in de armsteun lijkt donkerder dan het plastic rondom de handrem, klopt het dat hier kleurverschil in zit?
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Kuntstof van de armsteun is zwart, de rest is antraciet........Mikester schreef:Het plastic in de armsteun lijkt donkerder dan het plastic rondom de handrem, klopt het dat hier kleurverschil in zit?
De stof is gelijk aan de zij- en achterkanten van alle UP! stoffen interieuren.
Maar zien in het echt, doet kopen. Dus loop eens bij je dealer binnen!
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'
Dit vind ik weer compleet waardeloos. Als een OEM product qua kleur niet goed aansluit lijkt t nog aftermarket Ik heb sowieso het kunstlederpakket, dus een stoffen bovenkant is geen optie.Nemad schreef:Kuntstof van de armsteun is zwart, de rest is antraciet........
-
- Vagling liefhebber
en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ha daar ben ik ook geweest! Hoe lang moest je wachten?Bart007 schreef:Beste mensen,
Ik ben afgelopen vrijdag even naar autohaus Leiting (seat dealert ) in Kleve ( D ) gereden en heb daar mijn bestelde orginele armsteun voor de seat Mii opgehaald.
Kosten 156 euro, zaterdag een uurtje bezig geweest om hem in te bouwen, zit een duidelijke beschrijving bij!
Dit ter info!
Groet Bart
Ps. Past natuurlijk ook in de Citigo en Up!
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Goed te doen als je aan de grens woont.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vagling liefhebber
Passen dat zal allemaal wel, maar kleurverschil ik rijd citigo met zwarte wangstof en grijs zitvlak wil dus een die overeenkomt anders das mijn mening geen keuze voor mij. Btw niet iedere dealer heeft de armsteun en is niet op voorraad heb seat en vw aan de foon gehad beide zeggen geen levering backorder. Maar op een meeting kijken hoe hij eruit ziet want de dealer besteld hem ook niet zomaar.
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Als verkoopmedewerker van een Volkswagen dealer kan ik je het volgende melden;MAZE schreef:Passen dat zal allemaal wel, maar kleurverschil ik rijd citigo met zwarte wangstof en grijs zitvlak wil dus een die overeenkomt anders das mijn mening geen keuze voor mij. Btw niet iedere dealer heeft de armsteun en is niet op voorraad heb seat en vw aan de foon gehad beide zeggen geen levering backorder. Maar op een meeting kijken hoe hij eruit ziet want de dealer besteld hem ook niet zomaar.
Wij zijn overtuigd van de armsteun, en hebben hem daarom ook in onze demonstratieauto ingebouwd (zie foto's hierboven). Zien is namelijk kopen, of zoals je het wil, als wij het kunnen laten zien zullen we het verkopen (extra omzet/marge). Niet alle dealers weten van het bestaan! Deze "slapers" zullen dus geen voorraad hebben!
Maar......kom eerst eens kijken (tip voor alle twijfelaars), en dan kun je nog beslissen hoeveel je er "uit voorraad" wil kopen!
Laatst gewijzigd door Nemad op wo 23 jan 2013, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vagling liefhebber
Nemad welke dealer heb vrij komende week wil hem zien en dan als het bevalt altijd nog bestellen.
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Autobedrijf van Mossel Tilburg B.V.MAZE schreef:Nemad welke dealer heb vrij komende week wil hem zien en dan als het bevalt altijd nog bestellen.
Ringbaan Noord 65
5046 AA Tilburg
013-5321411
Www.van-mossel.nl
De auto is alle dagen aanwezig m.u.v. dinsdag!
Even vragen naar Jorgen Damen!
Dit weekend heb ik ook de originele armsteun ingebouwd van Seat.
Kost een paar uur, maar het resultaat mag er wezen.
Ziet er erg mooi uit en zit vast als een huis.
Groeten de 2 UPS
Armsteun ik de Black-UP met automaat.
Kost een paar uur, maar het resultaat mag er wezen.
Ziet er erg mooi uit en zit vast als een huis.
Groeten de 2 UPS
Armsteun ik de Black-UP met automaat.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat ziet zo'n automaat er chique uit zeg!
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Ben er ook stiekem jaloers op maar was bij bestelling nog steeds niet beschikbaar.Petrolhead Tom schreef:Wat ziet zo'n automaat er chique uit zeg!
up! Black BMT 75pk 3d
265 inclusief montage, maar wat kost hij in Nederland zonder montage??
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Helaas niet zichtbaar nog in ETKA. Kan er wel eens voor gaan bellen indien je dit wenst te weten.
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
193,95 incl btwHetzer schreef:265 inclusief montage, maar wat kost hij in Nederland zonder montage??
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.