Chroomstrips voor de spiegels
Chroomstrips voor de spiegels
In navolging van mijn topic in 'tuning en styling' kan ik deze setjes chroomstrips leveren.
Je krijgt 2 chroomstrips inclusief stevig dubbelzijdig tape. Het enige wat je maar hoeft te doen is afknippen op de voor jou juiste lengte en voorzichtig monteren met een vloeiende beweging. Het is wel belangrijk dat je van tevoren de rand even goed schoonmaakt en ontvet zodat de tape zich goed kan vastzetten.
De prijs inclusief verzending in een bubble-envelop is € 7.50 compleet. Voor meer info of bestellen, graag even een reactie via PB.
Je krijgt 2 chroomstrips inclusief stevig dubbelzijdig tape. Het enige wat je maar hoeft te doen is afknippen op de voor jou juiste lengte en voorzichtig monteren met een vloeiende beweging. Het is wel belangrijk dat je van tevoren de rand even goed schoonmaakt en ontvet zodat de tape zich goed kan vastzetten.
De prijs inclusief verzending in een bubble-envelop is € 7.50 compleet. Voor meer info of bestellen, graag even een reactie via PB.
Re: Chroomstrips voor de spiegels
Hoi,
Ik ben wel geïnteresseerd in een setje.
Alleen ik weet niet hoe ik een PB moet sturen!
GR Roelof
Ik ben wel geïnteresseerd in een setje.
Alleen ik weet niet hoe ik een PB moet sturen!
GR Roelof
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Aan de rechter kant staat onder je nickname staat toch een logo met PB? Gewoon op dat knopje drukken..
up! Black BMT 75pk 3d
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PB -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
.
.
.
.
.
.
.
.
PB -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
En hUp! omhoog. Ik heb er nog maar een paar liggen.
hoeveel mm breed is dit stripje ?
En heb je ze nog steeds te koop?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
De strips zijn 4 mm breed.
Ik heb er nog enkele te koop.
Ik heb er nog enkele te koop.
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Leuk.
Heb je een pb gestuurd.
mvg,
willem
Heb je een pb gestuurd.
mvg,
willem
MII style Sport 60pk semi-aut5
Je hebt een pb van mij,
En van mij ook
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Allen een PB verstuurd!
Ik heb nog 2 of 3 setjes over, dus wees snel als je ze nog wilt.
Eventueel kan ik kijken of ik nog aan meer kan komen. Maar dat wordt dan op zn vroegst half januari.
Ik heb nog 2 of 3 setjes over, dus wees snel als je ze nog wilt.
Eventueel kan ik kijken of ik nog aan meer kan komen. Maar dat wordt dan op zn vroegst half januari.
geld is overgemaakt!!
Zie de strips wel verschijnen!
Groet Harry
Zie de strips wel verschijnen!
Groet Harry
Hier ook zojuist overgemaakt, bedankt alvast en ik zie ze wel verschijnen!
De strips zijn vandaag op de post gegaan. De postbus was tm gister nog dichtgetimmerd voor vuurwervandalen
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Denk het ook, want ik heb vandaag ook nog niets ontvangen....ben benieuwd!Psycho_Mantis schreef:Nice!
Zal maandag vast wel binnenkomen
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Ja, de 2 verchroomde voorgebogen 'haarbandjes' ontvangen. Bedankt
Zal eens kijken of ze ook om de spiegels passen.
M'n Mii voelt zich dan meteen een opvallende verschijning.
Zal eens kijken of ze ook om de spiegels passen.
M'n Mii voelt zich dan meteen een opvallende verschijning.
MII style Sport 60pk semi-aut5
Hier ook de chroomstripjes ontvangen!
Om 1400 uur de nieuwe UP! ophalen!
Bedankt voor de snelle levering.
Bedankt Harry.
Om 1400 uur de nieuwe UP! ophalen!
Bedankt voor de snelle levering.
Bedankt Harry.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber