Classics ruilen tegen Triangles
Classics ruilen tegen Triangles
Ik heb een set 16" Classics liggen die ik graag zou willen ruilen tegen een set Triangles/Upsilon/Cross up.
Ze hebben maar een paar kilometers onder een auto gezeten en zijn dus in nieuwstaat. Zijn compleet met zwarte naafkappen en worden geleverd (zowel de velgen als de naafkappen) in doos.
De velgen worden alleen te ruil aangeboden en zijn dus niet te koop. Ik woon zelf in Nieuw-Vennep maar in overleg kan ik de velgen komen brengen/ophalen.
Ze hebben maar een paar kilometers onder een auto gezeten en zijn dus in nieuwstaat. Zijn compleet met zwarte naafkappen en worden geleverd (zowel de velgen als de naafkappen) in doos.
De velgen worden alleen te ruil aangeboden en zijn dus niet te koop. Ik woon zelf in Nieuw-Vennep maar in overleg kan ik de velgen komen brengen/ophalen.
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Classics ruilen tegen Triangles
Waarom zou je ze niet willen verkopen? Voor de prijs die jer voor krijgt kun je dan een paar velgen kopen van je keuze. Eventueel met wat bijbetalen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Een ruil heeft mijn voorkeur maar mocht dat niet lukken dan gaan ze of de verkoop in of alsnog onder mijn auto.
Als je besluit ze te verkopen ,ik hou me aanbevolen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik denk dat wanneer je ze te koop aanbied dat je ze zo kwijt bent. Genoeg liefhebbers voor de classic's.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Mijn Groove Up komt eind december, heeft standaard Triangle zilver velgen, zie foto, maar zal de weg op gaan met winterbanden op Waffle velgen. Zit er aan te denken de Triangle velgen voorzien van Conti banden te verkopen, zijn dus nieuw/ongebruikt.....
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
Ik hou je in het achterhoofd mocht het zover komen.malero schreef:Als je besluit ze te verkopen ,ik hou me aanbevolen.
Je hebt een PB.MuziekUP schreef:Mijn Groove Up komt eind december, heeft standaard Triangle zilver velgen, zie foto, maar zal de weg op gaan met winterbanden op Waffle velgen. Zit er aan te denken de Triangle velgen voorzien van Conti banden te verkopen, zijn dus nieuw/ongebruikt.....
is ruilen tegen spoke velgen wat?
Velgen zijn gereserveerd voor een mede forummer.
Zijn verkocht dus topic kan op slot. Bedankt!