Stuur
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Re: Stuur
En de meeste zelfs mét airbag.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Doet me denken aan dit briljante verhaal. Wellicht voor de mensen die dit vaker hebben en daardoor hun stuur kapot gaat
(topic over city emergency breaking)
(topic over city emergency breaking)
dagger schreef:Het systeem werkt echt! Heb het helaas op een pijnlijke manier moeten ondervinden....
Het volgende gebeurde: Snel weg van een parkeerplaats met slagboom die vanzelf opengaat als je komt aanrijden, maargoed, gehaast, wegrijden zonder gordel en meteen telefoon en opnemen. Tsje als je dan te snel op de slagboom komt aanrijden dan stoot je je hoofd vanzelf aan het stuur.... gevolg deuk in ego en bult op mn kop maar het werkt dus echt hahahaha
VW High Up! EcoFuel:
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=1864#p29656
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=1864#p29656
- JCDNL
- Vagling liefhebber
Om maar even on topic te blijven, ben nu (voor mijzelf) geintresseerd in een lederen stuur te kopen. Echter vraag ik me af wat een dealer voor zo'n ding wil hebben als ze ze bestellen als onderdeel. Op marktplaats staat er nu een in Doetinchem voor 189 euro. Vind ik enerzijds wel best aan de prijs, maar bekleden kost dik het dubbele. Maar ikzelf ben ook wel van de handel in onderdelen, dan als je een knap setje originele (schokbreker) veren van je auto over hebt... kun je ze beter gewoon weggooien. Stuurtje is wel leuk voor iemand met een kind, skelter en een las-apparaat!
Tjee... een stuur in een auto? Dat had ik me nog niet gerealiseerd zeg...JCDNL schreef:Ik snap het enthusiasme om dingen tekoop te zetten, maar een standaard stuur ga je nergens slijten. Elke uprijder heeft dit stuur in z'n wagen zitten...
Move Up, Light Silver 4-deurs
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Komt uit een light silver Up. Jij hebt een candy white toch? Heb je dus niks aanJCDNL schreef:Oh ik zie dat je een vierdeurs stuur tekoop zet... Da's wel interessant
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Nah.. dat kan je zelf wel raden haha. Een stuur zet je niet te koop omdat hij overbodig is.JCDNL schreef:Nog eentje dan, de vraag of er netjes mee gereden is? LOL LOL LOL
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Jawel, anders gaan we zelf verzinnen waaromEliseKol schreef:Is het stuur nog steeds te koop aangeboden? Ik ben geinteresseerd, lang verhaal (willen jullie niet weten).
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
We geven gewoon een draai aan je verhaalNikooos schreef:Jawel, anders gaan we zelf verzinnen waaromEliseKol schreef:Is het stuur nog steeds te koop aangeboden? Ik ben geinteresseerd, lang verhaal (willen jullie niet weten).
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo