Het CJIB sponsor topic
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Het CJIB sponsor topic
Ben benieuwd of al meer Up-ers hier een 'downer' van het CJIB hebben ontvangen.
Gisteren kreeg ik mijn eerste fanmail uit Leeuwarden gescoord met de Up. Vorige week maandag geflitst in Wageningen met na correctie 7 km/u te hard. Bij hoge uitzondering een keer wat haast, omdat ik aan de late kant was voor een afspraak. Ik had wel een Toyota Auris langs de weg zien staan, maar vond deze te oud voor de wouten. Niet dus Gelukkig minderde ik preventief al wel wat snelheid, omdat ik het niet helemaal vertrouwde.
Resultaat: ik mag 47 euro overmaken
Gisteren kreeg ik mijn eerste fanmail uit Leeuwarden gescoord met de Up. Vorige week maandag geflitst in Wageningen met na correctie 7 km/u te hard. Bij hoge uitzondering een keer wat haast, omdat ik aan de late kant was voor een afspraak. Ik had wel een Toyota Auris langs de weg zien staan, maar vond deze te oud voor de wouten. Niet dus Gelukkig minderde ik preventief al wel wat snelheid, omdat ik het niet helemaal vertrouwde.
Resultaat: ik mag 47 euro overmaken
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Het CJIB sponsor topic
Altijd jammer geld.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Henri wel effe je foto opvragen via internet dan heb je tenminste nog wel wat voor dat geld.
Zelf geflitst tussen Alkmaar en Schagen weet normaal wel waar ze staan maar dit keer hadden ze een nieuwe stek gevonden.
Zelf geflitst tussen Alkmaar en Schagen weet normaal wel waar ze staan maar dit keer hadden ze een nieuwe stek gevonden.
- Bijlagen
-
- Justitieele Up! foto.jpg (96.09 KiB) 8956 keer bekeken
Griekenland is blij met uw bijdrage!
Wel een sfeervolle foto zeg, maar dat mag ook wel voor dat bedragCees schreef:Henri wel effe je foto opvragen via internet dan heb je tenminste nog wel wat voor dat geld.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Cees schreef:Henri wel effe je foto opvragen via internet dan heb je tenminste nog wel wat voor dat geld.
Knappe foto, heb zo`n eenzelfde foto met eenzelfde up, wel met wieldoppen dan. Mn meissie had een dag de Up mee ze was geflitst ter hoogte van afslag geestmerambacht. Ze reed maar iets van 9 km te hard.
Zelf niet veel later door schagen gereden, aangehouden, Reed 13 km te hard...
Gaat lekker, was hiervoor 2 jaar boetevrij haha.
Up! op je bumper!
Geflitst bij de trajectcontrole (A2), 4 km/h te hard, volgens mij is dat die 16-baans weg richting Utrecht? Schandalig dat ze je daarvoor op zo'n weg op de bon slingeren.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik had er vorige week ook één 76 euro.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Is die foto makkelijk op te vragen dan?
- Jeroen Spits
- Vagling liefhebber
Up! op je bumper!
Super! BedanktJeroen Spits schreef:Up&Go schreef:Is die foto makkelijk op te vragen dan?
Via http://www.mijnpolitie.nl
Volgende keer als je ze weer ziet pak je hem/haar gelijk op de bek . Dan moet je daarna zeggen als ik genaaid wordt moet er ook gekust worden . Hahahahahhahahahahahhahaha
Jullie krijgen tenminste nog een foto ...
In Pelchije zijn ze daar te gierig voor.
In Pelchije zijn ze daar te gierig voor.
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Geerlings schreef:Volgende keer als je ze weer ziet pak je hem/haar gelijk op de bek . Dan moet je daarna zeggen als ik genaaid wordt moet er ook gekust worden . Hahahahahhahahahahahhahaha
Hahahahahhahahahahahhahaha
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Geerlings schreef:Volgende keer als je ze weer ziet pak je hem/haar gelijk op de bek . Dan moet je daarna zeggen als ik genaaid wordt moet er ook gekust worden . Hahahahahhahahahahahhahaha
als je aangehouden wordt na een lasermeting en je gevraagd hebt hoe duur..
De agent het bedrag noemt (natuurlijk het beste de vrouwelijke agent )
Zeg je rustig oh das niet duur stap maar in
Vinden ze altijd fijn
- MichelSchreurs
- Forum newbie
Ik heb een dure gehad, tijdje terug geflits: rood licht... €227 voor onderstaande foto ... is het niet waard!
- Bijlagen
-
- FlitsVWU.jpg (179.72 KiB) 8342 keer bekeken
Laatst gewijzigd door MichelSchreurs op vr 11 jan 2013, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Skoda Citigo 44kW Tour - Candy White - Mediapakket (6 speakers) - Zwarte Apus velgen
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- MichelSchreurs
- Forum newbie
Ze maken er inderdaad twee. Die andere zat niet bij het geld in
Skoda Citigo 44kW Tour - Candy White - Mediapakket (6 speakers) - Zwarte Apus velgen
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:19, 2 keer totaal gewijzigd.